Firma 7 Street Łukasz Błażejewski, która jest właścicielem franczyzowych marek takich jak: 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz marki Frentzza wprowadziła na rynek nową markę King Rooster.
W ofercie nowej marki znajdują się kurczaki w zestawach jak i burgerach oraz zamienniki kurczaka, które 100% są roślinne.
– King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 działamy w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali naszych sieci. Po unormowaniu się sytuacji zamierzamy ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości (...) Przy tworzeniu marki King Rooster współpracujemy m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast – komentuje Łukasz Błażejewski, Dyrektor Generalny sieci.
King Rooster to kolejna marka, która będzie rozwijana przez 7 Street Łukasz Błażejewski. Firma 7 Street w swoim portfolio posiada również takie marki franczyzowe jak: 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers. Kilka tygodni temu firma wypuściła na rynek także franczyzową markę „Frentzza – Pizza & Friends.
***
Polecamy także:
WYWIAD z Prezentmarzeń - Emocje kluczem do udanego biznesu?