Księga Dobrych Praktyk dla franczyzobiorców sklepów Intermarché

26 cze 2021
źródło: materiały prasowe

Księga Dobrych Praktyk to publikacja dla właścicieli sklepów Intermarché, która została wydana przez Muszkieterów w czerwcu br. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook. Podobny podręcznik mają do dyspozycji także właściciele supermarketów Bricomarché.

Wszyscy właściciele sklepów sieci Intermarché i Bricomarché mogą liczyć na stałą pomoc w zakresie prowadzonej działalności. By mogli oni z satysfakcją realizować swoje cele biznesowe, Muszkieterowie oferują im gotowe do wykorzystania materiały oraz zapewniają rozmaite szkolenia. Narzędzia te nie tylko wspierają właścicieli sklepów w zagadnieniach e-commerce, lecz także wyznaczają wysokie standardy obecności online dla całej Grupy. Priorytetem Muszkieterów od początku działalności jest zaangażowanie w życie lokalnych społeczności, co od wielu lat oznacza także społeczności online - informują Muszkieterzy w swoim komunikacie prasowym.

Poza ogólnopolskimi profilami Intermarché i Bricomarché, na portalu Facebook działa również wiele lokalnych stron sklepów prowadzonych przez franczyzobiorców. Dlatego w obu sieciach powstały podręczniki dotyczące zakładania i obsługi profili supermarketów w serwisie Facebook. Bricomarché taki dokument ma do dyspozycji od około roku. Z kolei franczyzobiorcy Intermarché otrzymali taki poradnik w czerwcu.

By jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów stale poszerza portfolio swoich produktów i usług. Jednym z naszych priorytetów jest rozwój obszaru e-commerce, dzięki któremu klienci mogą w dogodny dla siebie sposób dokonywać zakupu potrzebnych produktów mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.Każdy sklep samodzielnie wybiera strategię komunikacji z klientami, chcemy jednak wskazywać przedsiębiorcom właściwe kierunki rozwoju i wyznaczać standardy obsługi w sieci. Mamy nadzieję, że dzięki narzędziom oferowanym przez Muszkieterów, właściciele sklepów mogą z satysfakcją poświęcić się prowadzeniu swoich biznesów bez obawy o brak znajomości internetowych kanałów sprzedażowych - dodaje.

Księga Dobrych Praktyk

Firma informuje, że Księga Dobrych Praktyk jest efektem wieloletniego doświadczenia oraz 2-miesięcznego projektu przeprowadzonego przez Dyrekcję Handlową Intermarché. Podczas tego projektu wszyscy chętni właściciele sklepów zostali zapoznani z możliwościami reklamowymi Facebooka oraz przeszkoleni z korzystania z serwisu, komunikacji z klientem i odpowiedniego reagowania w wymagających sytuacjach. Dzięki temu projektowi centrala pozyskała także wiele cennych informacji na temat potrzeb sklepów związanych z prowadzeniem lokalnej komunikacji w tym kanale internetowym.

Baza materiałów stworzona przez Grupę Muszkieterów dla właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché zawiera zawiera informacje w postaci webinariów, video-poradników oraz instrukcji dotyczących, m.in. zakładania profilu, publikowania postów, tworzenia kampanii reklamowych czy dobrych praktyk w zakresie komunikacji z klientami. Firma informuje, że podręcznik jest aktualizowany wraz z pojawieniem się nowych potrzeb przedsiębiorców w zakresie komunikacji w tym kanale lub w przypadku wystąpienia zmian w funkcjonowaniu serwisu. A każdy sklep ma do dyspozycji swój indywidualny awatar, szablony postów spójne z identyfikacją wizualną całej sieci, cotygodniowe zdjęcia produktów z gazetek promocyjnych oraz materiały okazjonalne i sezonowe.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook