Kto ma najlepszą aplikację dla franczyzobiorców? - wyniki konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail"

29 Paź 2020
źródło: materiały prasowe

27 października, podczas wydarzenia Innovation Day 2020 wyłoniono laureatów 3. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. W kategorii Aplikacje B2B przyznano nagrodę dla nowej aplikacji Cyberstore - skierowanej do franczyzobiorców Żabka Polska. 

Aplikacja Cyberstore pozwala franczyzobiorcy zarządzać sklepem. Przedsiębiorca za jej pomocą może dokonywać zamówień towaru i zarządzać personelem swojego sklepu.  Franczyzobiorcy otrzymują także w aplikacji powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki którym wiedzą, czy placówka została otwarta o właściwej godzinie. Mogą sprawdzać również terminy dostaw, ustalić najważniejsze zadania na dany tydzień. Aplikacja to także nośnik informacji na temat aktualnie obowiązujących akcji sprzedażowych. Cyberstore pozwala także kontrolować, jak dany sklep wypada na tle konkurencji w regionie. Aplikacja umożliwia zaś samej sieci i centrali spersonalizowaną komunikację z danym franczyzobiorcą.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6400 placówek, prowadzonych przez ponad 4900 franczyzobiorców pod marką Żabka. Spółka jest jednym z liderów z segmentu sprzedaży convenience. W poprzedniej edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” Żabka Polska została laureatem w kategorii Aplikacja B2C za aplikację mobilną żappka.

 

***

Polecamy także:

Magda Gessler rozwija kolejny koncept franczyzowy!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera