Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa i propaguje hasztag: #ZostańWDomu.
Lewiatan przekonuje, że w domu można robić wiele ciekawych i kreatywnych rzeczy. A w dodatku bezpiecznie i nie narażając swojego życia. Sieć zaprasza na swój kanał kulinarny oraz organizuje drugą odsłonę konkursu kulinarnego dla klientów.
Przed Wielkanocą Lewiatan zorganizował konkurs dla internautów pod hasztagiem: #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem. Akcja miała na celu zachęcenie klientów do pozostania w domach oraz pokazanie, że ten wolny czas można poświęcić na rodzinne gotowanie. Zainteresowanie konkursem okazało się na tyle duże, że sieć zdecydowała się na kontynuację zarówno konkursu i uruchomienie drugiej edycji. Dodatkowo sieć dalej będzie prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, wokół bezpiecznych zachowań w czasie pandemii.
Zainteresowanie konkursem było ogromne. W setkach domów powstały pyszne dania, które nasi klienci przygotowali z bliskimi, przy okazji miło spędzając wspólnie czas. Bardzo nas cieszy tak pozytywny odbiór naszej akcji - klienci pokazali, że naprawdę odpowiedzialnie podchodzą do przestrzegania obostrzeń związanych z epidemią i zostają w domach – podkreśla Marcin Poniatowski, członek Zarządu Lewiatan Holding S.A.
Umiejętności kulinarne klienci mogą także doskonalić, dzięki kanałowi w serwisie YouTube - "Gotuję z Lewiatanem”. Na internautów czekają tam przepisy na różne dania oraz możliwość udziału w konkursie z nagrodami.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najbardziej znanych marek franczyzowych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3 200 sklepów.
***
Polecamy także:
Sieć Lewiatan dołącza do pomocy polskim szpitalom!