MAKRO z międzynarodowym projektem rozwoju sklepów franczyzowych!

26 paź 2021
źródło: materiały prasowe

23 października 2021 r. otwarty został pierwszy sklep marki ODIDO, powstały w ramach międzynarodowego  projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych (Elevate). Najnowszy punkt znajduje się w woj. łódzkim i jest pierwszym punktem handlowym w nowej odsłonie. MAKRO zapowiada także, że w kolejnych 3 latach zamierza otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

Naszą misją jest wspieranie rozwoju niezależnych przedsiębiorców. Wprowadzając nową odsłonę formatu sieci franczyzowej ODIDO, chcemy razem z naszymi franczyzobiorcami  przenosić ich biznesy na jeszcze wyższy poziommówi Dominik Branny, Prezes Zarządu MAKRO Polska.

Przeczytaj: Jaki sklep we franczyzie?

Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otwierać 200 sklepów rocznie. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarzadzania asortymentem, planogramami czy optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej. Pracujemy w unikalnej formule, gdzie wspólnie z ambasadorami wypracowujemy  i  testujemy elementy konceptu, a następnie najkorzystniejsze rozwiązania wspólnie z ambasadorami zaproponujemy kolejnym franczyzobiorcommówi Marta Plakwicz, Dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w MAKRO Polska.

Jak wygląda nowy ODIDO?

Nowy ODIDO charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, przestronniejszymi alejkami oraz poszerzoną ofertą świeżych owoców, warzyw, nabiału, zdrowej żywności, wędlin i serów. W sklepie znajduje się także punkt z kawą Costa.

Widoczne dla kupujących zmiany to jednak zaledwie część innowacji wprowadzonych wraz ze startem ODIDO Elevate. Te pozostałe to m.in. usprawnienie i dostosowanie dostaw do potrzeb konkretnej placówki i jej klientów, wsparcie dedykowanych doradców ODIDO, silniejsze działania marketingowe koncentrujące się na komunikacji w kanałach internetowych. Wkrótce franczyzobiorcy ODIDO będą mogli poszerzać swoją wiedzę handlową, biorąc udział w szkoleniach w ramach Akademii Handlu Detalicznego. W kolejnym etapie  zostaną wprowadzone  cyfrowe rozwiązania  wspierające właścicieli sklepów: w tym aplikacja zakupowa dla konsumentów, cyfrowe narzędzia do zarządzania sprzedażą i planogramami czy ułatwienia w procesie zamówień - czytamy w komunikacie prasowym MAKRO.

Sieć ODIDO działa od 2010 roku . Jej operatorem jest MAKRO POLSKA.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook