– Rok temu, podczas pierwszego lockdownu byliśmy pierwszą firmą odzieżową, która rozpoczęła sprzedaż kolekcji za pośrednictwem mediów społecznościach. Sukces tego pomysłu sprawił, że sprzedaż live wpisała się na stałe do kalendarza naszych działań, a grono fanek takiej formy zakupów on-line wciąż rośnie. W marcu, tego roku, stanęliśmy przed koniecznością zamknięcia sklepów po raz czwarty. W myśl obowiązujących obecnie przepisów nasze salony, znajdujące się przy ulicach, mogą działać, a pozostałe sklepy – zlokalizowane w galeriach handlowych – muszą pozostać zamknięte. Czujemy ogromną niesprawiedliwość i brak logiki przy podejmowaniu takich decyzji przez rząd. Cała sieć naszych sklepów funkcjonuje według tych samych standardów i reżimów bezpieczeństwa. Dlaczego więc tylko wybrane sklepy Quiosque mogą działać? – mówi Agnieszka Krzywańska, Dyrektor Zarządu PBH S.A.
Showroomy Quiosque pojawią się w wybranych hotelach sieci Focus, które znajdują się w miastach: Gdańsk, Bydgoszcz, Lublin, Łódź, Chorzów i Poznań. W planach sieci jest otwarcie showroomu w hotelu Focus w Sopocie. Sklepy w przestrzeniach hotelowych mają działać od 10.00 do 18.00.
Marka modowa Quiosque kieruje swój asortyment do kobiet. Firma działa na rynku od 30 lat. Obecnie sieć salonów liczy ponad 160 sklepów stacjonarnych - rozwijanych również we franczyzie.