MarketVita to polska sieć sklepów franczyzowych, która planuje szeroką ekspansję. Obecnie prowadzi rozmowy z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców.
Sieć powstała na bazie 20-letnich doświadczeń, zdobytych podczas tworzenia i rozwijania innych sieci detalicznych. Te wszystkie praktyki zostały wdrożone w konstruowanie i budowanie nowej sieci.
Strategia franczyzowa sieci MarketVita charakteryzuje się typowo partnerskim podejściem do biznesu. Twórcy tego konceptu chcieli stworzyć propozycję zupełnie inną od pozostałych, znanych już ofert rynkowych. Współpraca z siecią ma się skupiać przede wszystkim na odpowiednich warunkach handlowych, działań marketingowych, doradztwa i wsparcia na każdym etapie franczyzowej współpracy.
Obecnie w sieci MarketVita działa 21 sklepów zlokalizowanych na terenie województw: podkarpackiego i małopolskiego. Część z nich działała wcześniej pod szyldem Spar. Siedziba spółki mieści się w Rzeszowie przy ul. Beskidzkiej.
***
Polecamy także:
Co czwarty pracownik nie czuje satysfakcji z pracy