Sieć McDonald's i Żabka laureatami kolejnych nagród! W Olecku działa nowy franczyzowy Bricomraché! To jest flesz tygodnia! Przeczytaj w skrócie.
Sieć McDonald's otrzymała złoto w ramach konkursu Effie Awards, w kategorii "Usługi" za kampanię "Maestro - wszystko czego chcesz od burgera". Sieci przyznano także srebrną statuetkę w kategorii "Brand Experience", za "#ZakładamyMaski" oraz brąz za tę samą kampanię w kategorii "Young Audience". Ponadto firma otrzymała brąz za pozytywny wpływ na środowisko za działania w ramach kampanii "Wszystko w naszych rękach".
McDonald's został także wybrany TOP Marką, w kategorii "sieci - gastronomia", w ramach rankingu "Najsilniejsze marki w mediach", realizowanego przez „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W TOP Markach wyróżniona została także sieć Biedronka (kategoria "markety spożywcze") oraz ORLEN (kategoria "stacje benzynowe").
Od 27 października działa Bricomarché w Olecku. Sklep zatrudnia 24 pracowników, którzy obsługują klientów przy 3 kasach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 19:00.
– Cieszę się, że udało się do Olecka wprowadzić markę Bricomarché i jakość, którą reprezentuje. Z naszych obserwacji rynku wynika, że zainteresowanie produktami do domu i ogrodu nie maleje, a klienci cenią sobie bliskość sklepów z tak szerokim asortymentem, jak nasz – mówi Justyna Klimek, właścicielka sklepu Bricomarché w Olecku. – Jednym z priorytetów Muszkieterów jest zaangażowanie społeczne, dlatego uruchomienie sklepu w Olecku, poza wygodnym dostępem do potrzebnych produktów, wiąże się również z licznymi dodatkowymi korzyściami dla jego mieszkańców. Są to m.in. nowe miejsca pracy, organizowanie akcji społecznych, a także zasilanie budżetu gminy dodatkowymi dochodami pochodzącymi z podatków – dodaje.
4 listopada br. odbyła się gala 15. edycji Konkursu "Raporty Zrównoważonego Rozwoju". Nagrodzono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2020. Nagrodę główną konkursu otrzymały: sieć Żabka Polska i ING Bank Śląski.
Konkursowi przyświeca idea upowszechniania i wzrostu znaczenia tematyki zrównoważonego rozwoju i dobrych praktyk w tym zakresie.
„Szanujemy, nie marnujemy!” to nowa kampania Eurocash, która ma pomóc właścicielom sklepów detalicznych (franczyzobiorcom) ograniczyć marnowanie żywności. W kampanię zaangażowały się wszystkie sieci związane z Grupą Eurocash: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama i Delikatesy Centrum. Wspierają ją też koncept abc na kołach.