Muszkieterzy proponują franczyzę swoim pracownikom!

30 wrz 2021
źródło: materiały prasowe

Grupa Muszkieterów przygotowała nowy model ścieżki rozwoju zawodowego dla swoich pracowników centrali. Umożliwia ona uruchomienie sklepu w ramach modelu franczyzowego w sieciach: Intermarché lub Bricomarché. Oferta skierowana jest do pracowników z co najmniej trzyletnim stażem pracy w Grupie Muszkieterów.

W związku z planami dalszej ekspansji, Grupa Muszkieterów udostępnia swoim pracownikom specjalny program wspierający ich w otwarciu własnego supermarketu Intermarché lub Bricomarché. Możliwość ubiegania się o własny punkt sprzedaży skierowana jest do osób zatrudnionych w centrali, posiadających minimum trzyletni staż pracy - czytamy w komunikacie prasowym.

Aby przystąpić do franczyzy Intermarché lub Bricomarché, pracownik musi przejść standardowy proces rekrutacji, m.in. spotkania z innymi franczyzobiorcami, staż w wybranej placówce oraz odbyć szkolenie zakończone egzaminem.

Pracownicy decydujący się na zostanie franczyzobiorcami sieci mogą liczyć na dodatkowe benefity pozafinansowe i finansowe. Są one przeznaczone na pokrycie części wkładu własnego, niezbędnego do otwarcia swojego przedsiębiorstwa - czytamy dalej w komunikacie. 

– Zapewniamy naszym pracownikom atrakcyjne możliwości rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów. Dlatego oferujemy im program, który w efekcie może skutkować otwarciem własnego sklepu pod znakiem Intermarché lub Bricomarché. Podstawą programu jest chęć wsparcia rozwoju zawodowego naszych doświadczonych pracowników poprzez umożliwienie im realizacji marzenia o własnej firmie. To unikatowa ścieżka rozwoju od specjalisty do przedsiębiorcy. Od momentu ogłoszenia wielu pracowników wyraziło zainteresowanie przystąpieniem do programu. Wierzymy, że taka wizja rozwoju przyciągnie uwagę również tych, którzy są na etapie szukania pracy mówi Bartłomiej Tarłowski, Kierownik ds. Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera