Firma Stava - franczyza gastro-kurierska, wprowadziła nową usługę. Jest nią aplikacja MyStava, dzięki której klienci restauracji i sklepów współpracujących ze Stavą mogą sprawdzić lokalizację kuriera i szacowany czas na dostarczenie zamówienia.
Nowa usługa (MyStava) działa w większości oddziałów w Polsce. Klienci, którzy zamówili posiłek z restauracji lub zakupy ze sklepu otrzymają SMS albo wiadomość Push z linkiem. Po kliknięciu w hiperłącze, użytkownicy zobaczą mapę pokazującą lokalizację kuriera realizującego ich zamówienie. Zostaną również poinformowani o tym jaką temperaturę ciała ma dostawca oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia.
– Bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy posiłków i zakupów to nasz najwyższy priorytet. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to też ważna kwestia dla konsumentów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie, które pozwoli na lepsze informowanie klientów restauracji i sklepów o stanie realizacji zamówienia, ale także pozwoli upewnić się, że dostawa jest realizowana w bezpieczny sposób - mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava
Stava to pierwsza w Europie franczyza gastro-kurierska (delivery). W Polsce posiada już 28 oddziałów i kolejne w trakcie organizacji. Współpracuje ze znanymi restauracjami i sklepami spożywczymi. Sieć głównie rozwija swoje odziały za pomocą franczyzy. Założona została przez dwóch Polaków - braci.
***
Polecamy także:
Najgłupsze pomysły na biznes, które okazały się sukcesem!