Najszybciej rozwijająca się Sieć Pizzerii w Polsce

26 maj 2021
artykuł sponsorowany

Stopiątka od kilku lat rozwija się w ekspresowym tempie, otwierając kilkanaście placówek rocznie, nie zatrzymały jej nawet kolejne fale pandemii. Okres zamknięcia gastronomii upewnił franczyzobiorców będących już w sieci o skutecznym wsparciu franczyzodawcy i stabilności całego systemu. Dlatego wielu z nich zdecydowało się otworzyć kolejne placówki. 4 franczyzobiorców prowadzi po 3 placówki, a aż 8 po 2 lokale.

- Franczyzobiorcy, którzy inwestują w kolejne pizzerie potwierdzają, że nasza strategia walki z kryzysem jest skuteczna. Jednym z najważniejszych ruchów był nacisk na sprzedaż z dostawą do klienta. Zainwestowaliśmy w narzędzia online, które pozycjonują nasze pizzerie w Internecie. Dzięki intuicyjnemu systemowi zamówień online realizujemy zamówienia bez pośredników, co korzystnie wpływa na ich cenę i wysokość sprzedaży. Naszym celem jest stworzenie własnego zaplecza technologicznego i operacyjnego, by uniezależnić się od zewnętrznych dostawców usługmówi Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, do której należą marki Stopiątka i Stopiątka Fabryka.

Stopiątka do końca lipca otworzy jeszcze 7 lokali, a za nią już kilka otwarć. Tym samym w połowie roku, będzie zrzeszać w swojej Sieci 72 lokale.

Oferujemy narzędzia, dzięki którym franczyzobiorcy zarabiają więcej, nie ponosząc dodatkowych kosztów. Jak to mówią, prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Dla nas okres lockdownu był testem naszej wiarygodności wobec klientów i franczyzobiorców. Postanowiliśmy zrobić wszystko, by wesprzeć naszych partnerów. Pandemia kiedyś się skończy, a wrażenie pozostanie. Pomagamy naszym licencjobiorcom i dajemy narzędzia pomocowe, a oni odwzajemniają się pracą na rzecz własnych pizzerii, ale dzięki temu również całej sieci. Stopiątka to polski koncept, wyłącznie z polskim kapitałem. Większość przedsięwzięć finansujemy z własnych pieniędzy. Nie jesteśmy od nikogo uzależnieni. Myślę, że to też pomaga przetrwać trudne czasy. Uważam, że jesteśmy na dobrej drodze do zbudowania największej sieci pizzerii w Polsce  - dodaje Marcin Ciesielski

Koszt inwestycji kapitału własnego w Stopiątkę Fabryka to minimum 95 tys. zł, natomiast w tradycyjną pizzerię Stopiątka od 120 tys. zł. Do kosztu minimalnego należy doliczyć koszty remontu, które zależą od stanu i metrażu lokalu. Całkowity koszy otwarcia szacowany jest w momencie ustalenia konkretnej lokalizacji.

Więcej o franczyzie Pizzerii 105 znajdziesz na stronie: https://franczyza.105.pl/

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook