Nowe otwarcia we franczyzach Multi Ice Group

05 sie 2022

Multi Ice Group w ostatnim czasie znacząco poszerzyła ofertę franczyz. Oprócz LodyBonano i Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”, w katalogu firmy znalazły się także: Dr Kluczyk, Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea. W tym sezonie pod szyldami wszystkich marek otworzyło się już kilkadziesiąt nowych lokali. Na tym jednak nie koniec, bowiem kolejni franczyzobiorcy finalizują swoje umowy.

 Tegoroczny sezon ze względu na pogodę wystartował z opóźnieniem. Stosunkowo zimna wiosna sprawiła, że część franczyzobiorców przesunęła otwarcia na późniejszy termin. Udany czerwiec i początek wakacji pozwolił im jednak z sukcesem nadrobić zaległości.

Pod skrzydłami Multi Ice Group obecnie rozwija się ponad blisko 300 punktów w całym kraju. Popularnością wśród franczyzobiorców cieszą się zarówno dobrze znane koncepty lodowe, jak i modne nowości – bąbelkowe herbaty BuBu Bubble Tea i hot-dogi premium Crazy Dog.

– Nasze nowe franczyzy to propozycje dla dynamicznych przedsiębiorców, którzy szukają prostych w obsłudze, wysoko rentownych biznesów. Specjalnie z myślą o ich potrzebach opracowaliśmy nowoczesne formaty z ciekawymi produktami, które trafiają do szerokiego grona odbiorców w każdym wieku. Lody, bąbelkowe herbaty czy hot-dogi sprzedawane w designerskich, mobilnych przyczepach lub punktach stacjonarnych to koncepty dla każdego – nawet dla osób bez doświadczenia w branży – mówi Marta Krysiewicz, manager do spraw rozwoju sieci.

 Nowe lodziarnie “u Lodziarzy” spotkamy m.in. w Białymstoku, Jankach k. Warszawy, Obornikach Śląskich, Dąbrowie Górniczej, Piasecznie, Łomży (2 punkty), Prusicach oraz w Suwałkach. LodyBonano natomiast zawitały do Pisza i Borzytuchomia.

 Wyjątkowo cieszą nas też pierwsze umowy z franczyzobiorcami, którzy podjęli współpracę w ramach konceptów BuBu Bubble Tea oraz Crazy Dog. Bąbelkowe herbaty kupimy m.in. w Galerii Alfa w Białymstoku, w centrum Łomży oraz w Kinie Millennium w tymże mieście. Franczyza Crazy Dog od maja działa natomiast przy promenadzie w Świnoujściu – wylicza przedstawiciela Multi Ice Group. – Liczne zapytania od osób zainteresowanych tymi konceptami pokazuje nam, że na rynku brakowało tak kompleksowych ofert, z niskim wkładem własnym, modną identyfikacją wizualną, wsparciem marketingowym i szybkim zwrotem z inwestycji. Liczymy więc, że do końca wakacji grono naszych franczyzobiorców poszerzy się o kolejnych partnerów, chcących rozwijać się razem z nami.

materiał partnera

Zobacz także: 5 powodów, aby otworzyć punkt kurierski w sieci franczyzowej Furgonetka Punkt

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook