Specjalista w Dziale Marketingu ds. Customer Experience - Warszawa

Specjalista w Dziale Marketingu
ds. Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • opracowujesz proces zbierania i analizy uwag i skarg zgłaszanych przez klientów oraz ustalasz sposoby ich rozwiązywania,
  • koordynujesz działania komitetu reklamacji, wspólnie tworząc plany akcji aby skutecznie rozwiązywać zgłaszane problemy,
  • organizujesz i koordynujesz badania klientów (focus grupy, ankiety, zakupy asystowane) aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia,
  • przygotowujesz i prowadzisz spotkania we współpracy z ekipami operacyjnymi w regionach,
  • tworzysz ’dobre praktyki’ związane ze słuchaniem klientów i budowaniem pozytywnego doświadczenia klienta,
  • współpracujesz z zagranicznymi oddziałami firmy,
  • raportujesz wyniki lokalnie oraz międzynarodowo.

Doceniamy Cię za to, że:

  • posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - socjologia, psychologia,
  • znasz bardzo dobrze język angielski i/lub francuski,
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint,
  • umiesz myśleć analitycznie i strategicznie,
  • jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i zaangażowaną,
  • jesteś komunikatywny/a, umiesz tworzyć i rozwijać relacje i lubisz pracować w zespole,
  • masz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do sporadycznych wyjazdów służbowych do sklepów na terenie całej Polski (zebrania,
  • badania klientów).
  • Doświadczenie w pracy w obszarze customer experience i/lub w wystąpieniach publicznych będzie dodatkowym atutem!

Mamy dla Ciebie:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
  • umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia
  • na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
  • W związku z aktualną sytuacją w kraju, rekrutacja jest prowadzona online lub telefonicznie.

APLIKUJ

facebook