Specjalista w Dziale Marketingu ds. Customer Experience - Warszawa
Specjalista w Dziale Marketingu
ds. Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- opracowujesz proces zbierania i analizy uwag i skarg zgłaszanych przez klientów oraz ustalasz sposoby ich rozwiązywania,
- koordynujesz działania komitetu reklamacji, wspólnie tworząc plany akcji aby skutecznie rozwiązywać zgłaszane problemy,
- organizujesz i koordynujesz badania klientów (focus grupy, ankiety, zakupy asystowane) aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia,
- przygotowujesz i prowadzisz spotkania we współpracy z ekipami operacyjnymi w regionach,
- tworzysz ’dobre praktyki’ związane ze słuchaniem klientów i budowaniem pozytywnego doświadczenia klienta,
- współpracujesz z zagranicznymi oddziałami firmy,
- raportujesz wyniki lokalnie oraz międzynarodowo.
Doceniamy Cię za to, że:
- posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - socjologia, psychologia,
- znasz bardzo dobrze język angielski i/lub francuski,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office, szczególnie Excel i PowerPoint,
- umiesz myśleć analitycznie i strategicznie,
- jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną i zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny/a, umiesz tworzyć i rozwijać relacje i lubisz pracować w zespole,
- masz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do sporadycznych wyjazdów służbowych do sklepów na terenie całej Polski (zebrania,
- badania klientów).
- Doświadczenie w pracy w obszarze customer experience i/lub w wystąpieniach publicznych będzie dodatkowym atutem!
Mamy dla Ciebie:
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- biuro w świetnej lokalizacji - Galeria Wileńska,
- umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia
- na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
- W związku z aktualną sytuacją w kraju, rekrutacja jest prowadzona online lub telefonicznie.