Junior Brand Manager- Warszawa

Twoje zadania:

  • Wsparcie w kreowaniu i wdrażaniu kompleksowej strategii ofertowej Play na abonament (postpaid B2C), codzienna praca nad rozwojem tej linii biznesowej;
  • Zarządzenie projektami marketingowymi dot. obecnych i nowych ofert Play na abonament (tworzenie koncepcji, przygotowanie wymagań biznesowych, szacowanie rentowności, wdrażanie ofert, planowanie działań komunikacyjnych, ewaluacja i codzienne zarządzanie wdrożonymi produktami);
  • Współpraca z działami odpowiedzialnymi za komunikację ATL, BTL, online oraz działem badań marketingowych i analiz biznesowych
  • Monitorowanie bieżących wyników sprzedażowych i finansowych stworzonych ofert.

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Masz pierwsze doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym w obszarze wdrażania i zarządzania ofertami lub w innych projektach marketingowych nastawionych na kompleksowe dostarczenie produktu;
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (będziesz go używać przy tworzeniu prezentacji oraz w bezpośredniej komunikacji)
  • Odznaczasz się zdolnościami analitycznymi i z łatwością wyciągasz wnioski na podstawie otrzymanych danych (praca z MS Excel nie stanowi dla Ciebie problemu);
  • Jesteś otwartą osobą, która ceni sobie pracę zespołową oraz samodzielność w działaniu.

więcej informacji po kliknięciu "aplikuj".

 

APLIKUJ

facebook