Menedżer ds. Marketingu Kategorii - Warszawa
Jesteśmy polską firmą od 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – http://www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
MENEDŻER DS. MARKETINGU KATEGORII
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy Menedżera ds. Marketingu Kategorii, który wzmocni nasz zespół marketingowy, sprawiając, że nasze kampanie promocyjne nie będą miały sobie równych wśród konkurencji!
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej organizacji,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking oraz kawa),
- pracę u lidera w swojej branży,
- możliwość pracy z zespołem profesjonalistów.
TWOJE ZADANIA:
- planowanie, koordynacja i realizacja krótko i długoterminowych działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży dla
- wybranej kategorii produktowej,
- tworzenie koncepcji akcji marketingowych i promocyjnych w ramach współpracy z producentami,
- pozyskiwanie budżetów reklamowych od producentów przy wykorzystaniu wszystkich obszarów marketingu 360 oraz aktywne zarządzanie pozyskanym budżetem celem maksymalizacji sprzedaży i zysku,
- odpowiedzialność za proces przygotowania promocji,
- prowadzenie projektów związanych z rozwojem poszczególnych kategorii, zgodnie z zaplanowaną strategią,
- kontrola i raportowanie skuteczności prowadzonych działań - szukamy ludzi, którzy potrafią uważnie patrzeć na dane i wyciągać wnioski.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
- bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu 360,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz negocjacyjne,
- samodzielność, kreatywność oraz inicjatywa w działaniu,
- umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
- biegła znajomość MS Office,
- znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym.