Menedżer ds. Marketingu Kategorii - Warszawa

Jesteśmy polską firmą od 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – http://www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
MENEDŻER DS. MARKETINGU KATEGORII
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy Menedżera ds. Marketingu Kategorii, który wzmocni nasz zespół marketingowy, sprawiając, że nasze kampanie promocyjne nie będą miały sobie równych wśród konkurencji!

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej organizacji,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bezpłatny parking oraz kawa),
  • pracę u lidera w swojej branży,
  • możliwość pracy z zespołem profesjonalistów.

TWOJE ZADANIA:

  • planowanie, koordynacja i realizacja krótko i długoterminowych działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży dla
  • wybranej kategorii produktowej,
  • tworzenie koncepcji akcji marketingowych i promocyjnych w ramach współpracy z producentami,
  • pozyskiwanie budżetów reklamowych od producentów przy wykorzystaniu wszystkich obszarów marketingu 360 oraz aktywne zarządzanie pozyskanym budżetem celem maksymalizacji sprzedaży i zysku,
  • odpowiedzialność za proces przygotowania promocji,
  • prowadzenie projektów związanych z rozwojem poszczególnych kategorii, zgodnie z zaplanowaną strategią,
  • kontrola i raportowanie skuteczności prowadzonych działań - szukamy ludzi, którzy potrafią uważnie patrzeć na dane i wyciągać wnioski.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
  • bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu 360,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz negocjacyjne,
  • samodzielność, kreatywność oraz inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie,
  • biegła znajomość MS Office,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym.

 

APLIKUJ

facebook
x
Zapisz się do newslettera