Specjalista ds. Marketingu Internetowego- Warszawa
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- zarządzanie kampaniami internetowymi w modelach performance, których celem jest sprzedaż produktów banku ( kampanie lead generation),
- zarządzanie treścią serwisów internetowych banku w oparciu o wykorzystywany system CMS,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi ( dom mediowy, agencja Performance Marketing, agencje interaktywne),
- stała optymalizacja prowadzonych kampanii w kierunku zwiększenia ich efektywności,
- prowadzenia testów użyteczności (Google Optimize, HotJar etc.),
- raportowanie i rozliczanie prowadzonych działań.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie Klienta lub agencji (preferowane z branży finansów /
- bankowości),
- doświadczenia z zakresu funkcjonowania sprzedażowych kampanii internetowych (afiliacje, SEM, display, e-mail marketing i inne)
- rozliczanych w modelach performance (CPL, CPS, CPA),
- wiedza praktyczna z obsługi systemów CMS,
- umiejętne wykorzystanie narzędzi do prowadzenia analityki danych (Google Analytics, Microsoft Excel),
- podstawowej znajomości zagadnień z obszaru SEO oraz UX.
Oferujemy:
- pracę na samodzielnym stanowisku na podstawie umowy o pracę w bardzo dobrej atmosferze i ambitnym zespole,
- możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
- ciekawe i różnorodne zadania w codziennej pracy,
- duża swoboda działania w doborze mediów przy realizowanych kampaniach,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie na życie, karta sportowa, opieka medyczna),
- możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach i wielu innowacyjnych projektach.