Specjalista ds. Marketingu Internetowego- Warszawa

Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie kampaniami internetowymi w modelach performance, których celem jest sprzedaż produktów banku ( kampanie lead generation),
  • zarządzanie treścią serwisów internetowych banku w oparciu o wykorzystywany system CMS,
  • współpraca z dostawcami zewnętrznymi ( dom mediowy, agencja Performance Marketing, agencje interaktywne),
  • stała optymalizacja prowadzonych kampanii w kierunku zwiększenia ich efektywności,
  • prowadzenia testów użyteczności (Google Optimize, HotJar etc.),
  • raportowanie i rozliczanie prowadzonych działań.

Wymagania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie Klienta lub agencji (preferowane z branży finansów /
  • bankowości),
  • doświadczenia z zakresu funkcjonowania sprzedażowych kampanii internetowych (afiliacje, SEM, display, e-mail marketing i inne)
  • rozliczanych w modelach performance (CPL, CPS, CPA),
  • wiedza praktyczna z obsługi systemów CMS,
  • umiejętne wykorzystanie narzędzi do prowadzenia analityki danych (Google Analytics, Microsoft Excel),
  • podstawowej znajomości zagadnień z obszaru SEO oraz UX.

Oferujemy:

  • pracę na samodzielnym stanowisku na podstawie umowy o pracę w bardzo dobrej atmosferze i ambitnym zespole,
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • ciekawe i różnorodne zadania w codziennej pracy,
  • duża swoboda działania w doborze mediów przy realizowanych kampaniach,
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie na życie, karta sportowa, opieka medyczna),
  • możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach i wielu innowacyjnych projektach.

 

APLIKUJ

facebook
x
Zapisz się do newslettera