Owocny rok mobilnej pączkarni i lodziarni MNIAMI

13 gru 2021
artykuł sponsorowany

Za MNIAMI pierwszy rok działalności na rynku mobilnej franczyzy gastronomicznej. 

Jaki był 2021 rok dla MNIAMI?

2021 rok nie był dla gastronomii łatwy. Musiała sobie ona radzić z obostrzeniami, choć wprowadzenie do powszechnego obiegu szczepionki powoli uszczuplało utrudnienia dla przedsiębiorców. Koncept mobilnej franczyzy okazał się w tej sytuacji korzystny, ponieważ oparł się ograniczeniom nałożonym na ten sektor gospodarki.

To poskutkowało założeniem pięciu jednostek własnych i 21 franczyzowych. To w sumie daje 26 otwartych w 2021 roku punktów MNIAMI, które można znaleźć w Warszawie, Radzyminie, Żyrardowie, Ożarowie Mazowieckim, Grodzisku Mazowieckim, Kosakowie czy Lublinie. W obecnej chwili trwają prace nad otwarciem siedmiu kolejnych lokalizacji między innymi nad morzem, w Łodzi i Iławie.

MNIAMI nie odnotowało zamknięć punktów. W pojedynczych przypadkach nastąpiło wstrzymanie sprzedaży na okres jesienno-zimowy, jednak wynikało to z lokalizacji wybranych przez franczyzobiorców, a nie przez dział komercjalizacji. Ta franczyza gastronomiczna to koncept całoroczny. W ciągu roku tylko dwa jej punkty zmieniły swoje miejsca na dużo bardziej atrakcyjne dla franczyzobiorcy.

Okres otwarcia się na nowe

Zmieniająca się sytuacja na rynku zmusiła koncepty gastronomiczne do dostosowania się pod panujące warunki. Podobnie było w przypadku MNIAMI, które na bieżąco obserwowało ruchy i dokonywało roszad wpływających korzystnie na odbiór produktu. Jedną z nich było poszerzenie oferty o usługi „poczty lukrowej” (www.pocztalukrowa.pl), czyli skierowania zamówień pączków na przyjęcia okolicznościowe. Rozwiązanie to, zamiast być obciążeniem dla franczyzobiorców, stało się motorem napędowym do pozyskania nowych klientów.

Plany rozwojowe MNIAMI

Koncept biznesowy MNIAMI powstał w trakcie kryzysu, zatem od początku stawiano w nim na stabilne i sprawdzone rozwiązania, gwarantujące zysk przez cały rok. Franczyza mobilna z wydawaniem produktów bezpośrednio do klienta w formacie praktycznie bezkontaktowym, nie jest zagrożona obostrzeniami, więc tym samym jest odporna na kryzys. Dodatkowo MNIAMI korzysta z dostaw własnych lub z popularnych serwisów, a sam biznes od założenia jest całoroczny. Jest on mobilną cukiernią z wypiekami na miejscu, co gwarantuje nie tylko możliwość okazjonalnych zakupów pod wpływem chwili, ale również dostarczania większych zamówień na wydarzenia okolicznościowe.

Ze względu na duże możliwości MNIAMI, całoroczność biznesu, jakość usług, wypiekanie i nadziewanie na miejscu oraz opcję bezpośredniego dostarczenia produktu do klienta, franczyza się rozwija i cieszy dużą popularnością. W produkcji jest 40 kolejnych przyczep mobilnych. W planach jest rozszerzenie sieci o kolejne kilkadziesiąt lokalizacji. MNIAMI celuje nie tylko w rozwój franczyzy w województwie mazowieckim, ale również w łódzkim, lubelskim, pomorskim. Liczne zapytania dostaje także z województwa zachodnio-pomorskiego, co potwierdza ogólnopolskie zainteresowanie tą koncepcją franczyzową.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook