PĄCZKOWNIA: Jesteśmy blisko osiągnięcia naszych strategicznych celów na rok 2021!

13 wrz 2021
artykuł sponsorowany

Pandemia COVID-19 bardzo mocno wpłynęła na otaczającą nas rzeczywistość. Z powodu rozprzestrzeniającego się wirusa rząd wprowadził ograniczenia dotyczące gastronomii. Wprowadzone zostały restrykcje zabraniające gościom konsumpcji dań na miejscu w lokalu. Dopuszczalna jednak pozostała sprzedaż produktów na wynos, w dostawie lub z odbiorem własnym. Nasze punkty od początku działalności nastawione są na sprzedaż outdoorową, dlatego obostrzenia dotyczące gastronomii nie wpłynęły na naszą markę. Działamy nieprzerwanie na 100 procent. Wszystko wskazuje na to, że Pączkownia osiągnie strategiczny cel na rok 2021, czyli otwarcie kolejnych 10 mobilnych punktów franczyzowych!

Pączkownia Smak z przed lat

Jesteśmy przede wszystkim polską marką, opartą na rodzinnych tradycjach, która dostarcza klientom słodkie przyjemności dnia codziennego o każdej porze roku. Dzięki połączeniu dwóch brandów (Pączkownia i Lody Lida) w ramach jednego punktu sprzedaży, prowadzimy działalność przez cały rok, co zapewnia nam ciągłość najmu, handlu, a przede wszystkim dochodów.

W Pączkowni pączki smażymy na oczach klientów. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia. Nasze pączki przygotowane są ze składników lokalnego pochodzenia, według sprawdzonej receptury i przez pasjonatów słodkich wypieków. W sezonie letnim punkt przeobraża się w Lody Lida, markę stworzoną przez ludzi z pasją, która od 10 już lat dynamicznie się rozwija, rozbudowując sieć franczyzową i otwierając kolejne punkty w całej Polsce.

Pączkownia to pierwszy w Polsce słodki koncept street foodowy. Zaczynaliśmy 4 lata temu, od punktu w Śremie. Obecnie marka prężnie się rozwija otwierając kolejne punkty w kraju i za granicą.

Sukces w dobie pandemii

Jesteśmy dumni, że mimo trudnej sytuacji, nasza marka rozwija się w tak szybkim tempie i realizujemy wyznaczone cele. Obecnie otwieramy kolejne 3 punkty w Środzie Wlkp, Obornikach i Wrześni. W trakcie weryfikacji jest kolejne 6 prestiżowych lokalizacji, które planujemy otworzyć do końca roku. Oprócz wspomnianej sprzedaży outdoorowej, do sukcesu naszej marki przyczynił się wzrost lojalności wśród naszych klientów, którzy chętniej niż przed pandemią wspierają lokalne firmy. My również jesteśmy lokalnymi patriotami, w miarę możliwości, mając na uwadze zysk firmy współpracujemy z regionalnymi dostawcami, co znacznie skraca proces logistyczny i przekłada się na redukcję kosztów. Oczywiście bez doskonałej jakości produktów nie byłoby mowy o rozwoju. Cieszy nas fakt, że nasi klienci niezmiennie doceniają smak i świeżość naszych produktów. Wysoka jakość składników, standardy obsługi i estetyka punktów sprzedaży, to coś co nas wyróżnia na rynku. Dzięki sprawdzonemu konceptowi biznesowemu zdobyliśmy zaufanie klientów, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy.

Wsparcie i siła w sieci

Do każdego Franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie, dlatego przed podpisaniem umowy wspólnie analizujemy szanse i zagrożenia rynkowe dla nowego punktu franczyzowego. Po pozytywnej ocenie, pomagamy w znalezieniu najlepszej w danym mieście lokalizacji oraz uzyskaniu środków finansowych m.in. z funduszy unijnych. Nie opieramy się na symulacjach i prognozach, a na twardych dowodach, dzięki temu wszystkie otwarte do tej pory punkty wciąż działają na rynku, a niektórzy z naszych franczyzobiorców otwierają kolejne lokalizacje. To doskonały pomysł na biznes tym bardziej, że koszty wejścia są niewielkie mieszczą się w granicach 20 000 zł, nie ma opłaty licencyjnej, a opłata franczyzowa to tylko 500 zł.

Zależy nam na ciągłym rozwoju naszych franczyzobiorców i ich zespołów, dlatego oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne oraz techniczne nie tylko na starcie, ale podczas całego okresu działalności. Każdy z punktów obejmujemy opieką, dzieląc się wiedzą i ponad 30-letnim doświadczeniem, w prowadzeniu biznesu. Pozwala to na zachowanie wysokiej jakości produktów i usług, które są głównym składnikiem przepisu na sukces.

Franczyzobiorca może liczyć również na nasze wsparcie marketingowe w zakresie obsługi social mediów, prowadzenia sieciowych akcji promocyjnych czy przygotowywania profesjonalnych sesji zdjęciowych i filmów. Działania marketingowe prowadzimy dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych oraz ich wysoki poziom na terenie całej Polski. Nie zamykamy jednak przez przed franczyzobiorcą możliwości działań w ramach marketingu lokalnego, który może skorzystać z naszych konsultacji marketingowych oraz materiałów promocyjnych przekazywanych wszystkim Partnerom.

Jednym z kluczowych trendów, które obecnie wyznaczają kierunek rozwoju firm gastronomicznych są dostawy do klienta oraz mobilność. Mobilną przyczepę bardzo szybko można uruchomić, a także przenieść w inne miejsce, by podążać za klientem. Takie rozwiązanie to także niższy czynsz, w porównaniu do stacjonarnego biznesu. Dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę, z wewnętrznym obiegiem wody, a do uruchomienia brakuje tylko dostępu do prądu. Wszystkie sprzęty oraz rozwiązania sami przetestowaliśmy na własnych punktach sprzedaży, dzięki czemu mamy pewność że spełniają wszelkie normy i standardy. Oczywiście transportem i montażem przyczepy w punkcie Franczyzobiorcy, może zająć się nasz zespół Montażystów.

Chcemy zaznaczyć, że Pączkownia to nie pojedyncze osoby, to zespół zaangażowanych i lojalnych przedsiębiorców, którzy wspierają się nawzajem. Nasze spotkania to istna burza mózgów podczas której dzielimy się swoimi pomysłami i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu, motywując się nawzajem. Dzięki zaangażowaniu każdego z franczyzobiorców wciąż się rozwijamy, nie tylko otwierając nowe lokalizacje, ale także poszerzając ofertę produktową. W tym roku, biorąc pod uwagę preferencje naszych klientów, oprócz pączków wprowadziliśmy do oferty donuty i chruściki. Sukces naszych Franczyzobiorców jest również naszym sukcesem, dlatego mogą oni liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie działalności.

Plany na przyszłość

Przed nami gorący jesienno-zimowy okres, kiedy ruch w naszych mobilnych punktach jest największy. Dodatkowo czeka nas uruchomienie kolejnych 10 punktów, w niezwykle krótkim czasie bo do końca tego roku. To ogromne wyzwanie, ale jesteśmy pewni, że uda nam się osiągnąć cel, który zaplanowaliśmy na początku roku. W planach mamy kolejne lokalizacje, jesteśmy otwarci na nowe propozycje i na nowych Franczyzobiorców.

Podsumowując: dlaczego PĄCZKOWNIA…?

1. Prowadzenie biznesu pod szyldem znanej i lubianej marki, gotowy koncept oraz sprawdzone know-how.

2. Oryginalność i pomysł oparty na rodzinnej tradycji - pierwszy taki koncept w Polsce!

3. Pozyskujemy dla franczyzobiorcy najlepsze lokalizacje w Polsce.

4. Pomagamy w uzyskaniu finansowania w każdej formie kredytu, leasingu czy środków z Unii Europejskiej.

5. Prowadzimy szkolenia dotyczące receptur, zasad bezpieczeństwa i higieny produkcji oraz zarządzania biznesem.

6. Oferujemy model wsparcia oparty na sprawdzonym systemie dostaw, zapewniamy pełną obsługę serwisową oraz pakiet nowoczesnych narzędzi do kontroli sprzedaży.

Zapraszamy do śledzenia na bieżąco wszystkiego co dzieje się w sieci na naszym profilu firmowym na Facebooku: https://www.facebook.com/paczkownia, a wszystkich zainteresowanych otwarciem mobilnego punktu Pączkowni do kontaktu:

tel.: +48 575 570 780

e-mail: franczyza@paczkownia.com.pl

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook