Założeniem Pascal Franchise jest zapewnienie powszechnej dostępności wygodnego jedzenia na co dzień, czyli tzw. convenient food, dzięki zdywersyfikowanej dystrybucji (na miejscu, na wynos, w dostawie). A to wszystko po to, by dotrzeć do jak największej ilości klientów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Pascal Brodnicki od lat promuje światową kuchnię domową. Swoją filozofią jedzenia chce inspirować, byśmy jedli lepiej na co dzień i zarazić swoim entuzjazmem do celebrowania zarówno życia, jak i jedzenia. I tę filozofię chce rozpowszechnić poprzez Pascal Franchise.
- Naszą sieć opieramy na trzech głównych filarach. Pierwszym jest edukacja, która stanowi podstawę wsparcia każdego partnera franczyzowego. Drugim jest technologia, dzięki której klienci w wygodny sposób będą mogli zamawiać jedzenie oraz być na bieżąco z domową kuchnią światową. Trzecim filarem jest strategia, która przełoży się na skalowanie biznesu i wyjście poza polski rynek - wyjaśniają założyciele Pascal Franchise.
Te trzy filary na stałe połączone są z elementem, bez którego nawet najlepsza strategia rozwoju nie przyniosłaby pożądanych rezultatów. Tym elementem jest odpowiednio rozbudowana infrastruktura, dodatkowo oparta na systemach zarządzania i systemach operacyjnych wspieranych nowoczesną technologią.
- W Pascal Franchise chcemy stworzyć nową codzienność, opierając ją na ideach #convenientfood i #convenientbusiness. Oznacza to wygodne jedzenie na co dzień dla klientów oraz wygodny biznes dla naszych partnerów. Wygodny biznes to taki, w którym partner franczyzowy zna swoją ścieżkę rozwoju, wie, ile zarabia, rozumie, jak maksymalizować swój potencjał - dodaje Marek Rogala, współwłaściciel konceptu.
- Pascal Franchise to firma, która wie, jak zarabiać w gastronomii. Nasza strategia wzrostu zakłada rozwój w modelu franczyzy o atrakcyjnej ekonomice jednostki i niskiej barierze wejścia. Opracowaliśmy wiele mechanizmów, dzięki którym nasi partnerzy biznesowi będą zadowoleni z wyników finansowych tak samo, jak nasi klienci ze smaku naszych dań. Wśród tych mechanizmów znajduje się m.in. system szkoleń, opieka franchise managera, czy panel partnera - wyjaśniają właściciele sieci.
- Zapraszamy do współpracy partnerów, którzy chcą zainwestować w nowe otwarcie oraz właścicieli restauracji, którzy chcą dołączyć do naszej sieci - zarówno otwierając nowe lokale, jak i dokonując rebrandingu obecnych. Wierzymy w kult klienta oraz energię współtworzenia. Celebrujmy jedzenie razem! – podsumowuje Pascal Brodnicki.
Inicjatorzy tego konceptu planują wybrać jeszcze w tym roku 5 partnerów, którzy staną się "Ambasadorami Franczyzy PASCAL FRANCHISE". Sam koncept franczyzowy pojawi się także premierowo na tegorocznych targach franczyzy, które odbędą się 4 września.
Franczyzowy koncept gastronomiczny Pascal Franchise został założony przez Pascala Brodnickiego, znanego kucharza telewizyjnego i autora książek o sztuce gotowania oraz grupę kapitałową Food & Friends Polska S.A., inwestora na rynku gastronomicznym.