Pascal Franchise szuka partnerów do swojej sieci!

13 sie 2021
artykuł sponsorowany

Pascal Franchise to franczyzowy koncept gastronomiczny Pascala Brodnickiego, oparty na ponadprzeciętnym wsparciu dla partnera franczyzowego. Koncept oparty jest na nowoczesnej technologii oraz strategii marketingowej, która stanowi katalizator rozwoju sieci.

Założeniem Pascal Franchise jest zapewnienie powszechnej dostępności wygodnego jedzenia na co dzień, czyli tzw. convenient food, dzięki zdywersyfikowanej dystrybucji (na miejscu, na wynos, w dostawie). A to wszystko po to, by dotrzeć do jak największej ilości klientów — zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Pascal Brodnicki od lat promuje światową kuchnię domową. Swoją filozofią jedzenia chce inspirować, byśmy jedli lepiej na co dzień i zarazić swoim entuzjazmem do celebrowania zarówno życia, jak i jedzenia. I tę filozofię chce rozpowszechnić poprzez Pascal Franchise.

- Naszą sieć opieramy na trzech głównych filarach. Pierwszym jest edukacja, która stanowi podstawę wsparcia każdego partnera franczyzowego. Drugim jest technologia, dzięki której klienci w wygodny sposób będą mogli zamawiać jedzenie oraz być na bieżąco z domową kuchnią światową. Trzecim filarem jest strategia, która przełoży się na skalowanie biznesu i wyjście poza polski rynek - wyjaśniają założyciele Pascal Franchise.

Te trzy filary na stałe połączone są z elementem, bez którego nawet najlepsza strategia rozwoju nie przyniosłaby pożądanych rezultatów. Tym elementem jest odpowiednio rozbudowana infrastruktura, dodatkowo oparta na systemach zarządzania i systemach operacyjnych wspieranych nowoczesną technologią.

- W Pascal Franchise chcemy stworzyć nową codzienność, opierając ją na ideach #convenientfood i #convenientbusiness. Oznacza to wygodne jedzenie na co dzień dla klientów oraz wygodny biznes dla naszych partnerów. Wygodny biznes to taki, w którym partner franczyzowy zna swoją ścieżkę rozwoju, wie, ile zarabia, rozumie, jak maksymalizować swój potencjał - dodaje Marek Rogala, współwłaściciel konceptu.

- Pascal Franchise to firma, która wie, jak zarabiać w gastronomii. Nasza strategia wzrostu zakłada rozwój w modelu franczyzy o atrakcyjnej ekonomice jednostki i niskiej barierze wejścia. Opracowaliśmy wiele mechanizmów, dzięki którym nasi partnerzy biznesowi będą zadowoleni z wyników finansowych tak samo, jak nasi klienci ze smaku naszych dań. Wśród tych mechanizmów znajduje się m.in. system szkoleń, opieka franchise managera, czy panel partnera - wyjaśniają właściciele sieci.

- Zapraszamy do współpracy partnerów, którzy chcą zainwestować w nowe otwarcie oraz właścicieli restauracji, którzy chcą dołączyć do naszej sieci - zarówno otwierając nowe lokale, jak i dokonując rebrandingu obecnych. Wierzymy w kult klienta oraz energię współtworzenia. Celebrujmy jedzenie razem!podsumowuje Pascal Brodnicki.

Inicjatorzy tego konceptu planują wybrać jeszcze w tym roku 5 partnerów, którzy staną się "Ambasadorami Franczyzy PASCAL FRANCHISE". Sam koncept franczyzowy pojawi się także premierowo na tegorocznych targach franczyzy, które odbędą się 4 września. 

Franczyzowy koncept gastronomiczny Pascal Franchise został założony przez Pascala Brodnickiego, znanego kucharza telewizyjnego i autora książek o sztuce gotowania oraz grupę kapitałową Food & Friends Polska S.A., inwestora na rynku gastronomicznym.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook