Pierwszy subfranczyzobiorca Papa John's w Polsce!

27 Lip 2020
źródło: https://www.horecatrends.pl/

Firma Papa John’s  podpisała umowę z pierwszym subfranczyzobiorcą sieci w Polsce. Nowy partner sieci w ramach umowy franczyzowej przejął 2 obecnie istniejące lokale tej sieci w Warszawie.

– Bardzo cieszymy się, że Ali Tofur dołączył do naszego zespołu. Wierzymy, że jego ogromne doświadczenie zarówno w branży gastronomicznej, jak i bardzo dobra znajomość marki Papa John’s, będzie dla nas niezwykle cenne. Stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, Dyr. Zarządzający Papa John’s w Polsce.

Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu 6 lokali własnych, spółka postanowiła skupić się na poszukiwaniu partnerów franczyzowych i ekspansji na polskim rynku. W połowie lipca Lech Pizza podpisała 2 pierwsze umowy franczyzowe i przekazała pierwszemu subfranczyobiorcy ( Ali Tofur) dwa  warszawskie lokale, które znajdują się przy ul. Postępu i na Wilanowie.

Pierwszy subfranczyzobiorca Papa John's w Polsce!

Naszym celem jest pozyskanie góra 2-3 Partnerów, z którymi wspólnie będziemy dalej rozwijać markę Papa John’s w Polsce. Taki model sprawdził się na wielu innych rynkach i przełożył na sukcesy każdej ze stron. Paradoksalnie to właśnie okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny wzrost przyczynił się do wzmożonego zainteresowania naszym konceptem franczyzowym. Bardzo mocno rozwinięty kanał delivery w marce Papa John’s pokazał, że jesteśmy odporni na zmieniające się w ostatnich miesiącach warunki biznesowe a to niezwykle cenna wartość w oczach potencjalnych inwestorów – podsumowuje Grzegorz Ziarek.

– Nasza inwestycja w 2 lokale sieci Papa John’s to dopiero początek ekspansji na polskim rynku. Widzimy, jak wielu inwestorów przyciąga Warszawa, jak dynamicznie się zmienia. Dla nas, w porównaniu do sytuacji w Wielkiej Brytanii, to młody i świeży rynek, na którym właśnie teraz istnieje najlepszy czas do rozwoju biznesu, w szczególności w sektorze dostaw jedzenia. Mamy pełne zaufanie do marki i zespołu, wierzymy, że pozwoli nam to osiągnąć założone cele – komentuje Ali Tofur.

Wyżej wymienione lokale z Warszawy przejdą w zarządzanie subfranczyzobiorcy z dniem 1 sierpnia br.

***

Polecamy także:

Franczyza sezonowa - wady i zalety

Franczyza sezonowa - wady i zalety

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera