Pizza Hut prowadzi w sześciu restauracjach pilotaż bezkontaktowego odbioru zamówienia. Pomysł Hut Point testowany jest również z dużym powodzeniem w USA.
Rozwiązanie ma na celu uwzględniać social distancing i ułatwić bezkontaktowy odbiór pizzy. Klient dzięki temu nie musi chodzić do restauracji, co więcej nie podjeżdża do okienka drive thru. Odbiór zamówienia online odbywa się inaczej, niż w konkurencyjnych pizzeriach. Gość restauracji parkuje w specjalnie wyznaczonym miejscu, uchyla szybę lub otwiera bagażnik, a pracownik restauracji umieszcza pizzę w środku auta.
Odbiór z Hut Point na parkingu na razie jest możliwy w sześciu restauracjach w Polsce, tj. w Gdańsku, Koszalinie, Warszawie, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu. Jeśli rozwiązanie sprawdzi się, to Pizza Hut nie wyklucza rozszerzenia usługi o kolejne restauracje.
Pizza Hut to jedna z największych sieci franczyzowych na świecie. Według klasyfikacji Franchise Times TOP200+ Pizza Hut zajmuje 8. miejsce w rankingu 200 gigantów franczyzy na świecie. Zaś Franchise Direct klasyfikuje tą sieć restauracji na miejscu 4. Pizza Hut – jedna z największych sieci restauracyjnych typu casual dining na świecie. Właścicielem marki Pizza Hut jest Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Dallas, w stanie Teksas, w Stanach Zjednoczonych). Franczyzobiorcą sieci i właścicielem restauracji Pizza Hut w Polsce jest AmRest
***
Polecamy także:
Nowa, franczyzowa marka w polskim barberingu!