"Polisa na biznes" - nowe ubezpieczenie dla franczyzobiorców Żabki

24 sierpnia 2021
źródło: materiał prasowy Żabka Polska

„Polisa na biznes” to propozycja dla franczyzobiorców Żabki, która ma pełnić funkcję ubezpieczenia od ryzyk związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Żabka, jako pierwsza wśród sieci franczyzowych w Polsce, zaproponowała franczyzobiorcom zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe wobec ryzyka ekonomicznego wynikającego z prowadzenia własnej działalności gospodarczej. To kolejny krok w rozwijaniu najbardziej korzystnego dla przedsiębiorców modelu współpracy. Celem wdrożenia polisy jest zminimalizowanie ryzyka związanego z niepowodzeniem biznesowym w ramach własnej działalności. Mimo że sklepy Żabka cechuje dużo wyższy wskaźnik sukcesu biznesowego, niż sklepy niezależne na otwartym rynku, to prowadzenie działalności gospodarczej zawsze wiąże się z ryzykami. „Polisa na biznes” ma za cel kompensować znaczącą część ewentualnego zadłużenia w momencie zakończenia działalności gospodarczej. Polisa została przygotowana wspólnie z TUW PZUW, a jej finalny kształt jest wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami - czytamy w komunikacie prasowym. 

Sieć informuje, że jej franczyzobiorcy mieli istotny wpływ na finalny kształt tego ubezpieczenia. "Polisa na biznes" ma być dostępna dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, bez względu na ich staż czy sytuację finansową. Wielkość składek i wartość ubezpieczenia mają być uzależnione od liczby prowadzonych przez przedsiębiorcę sklepów. A zasady funkcjonowania polisy zostały przedstawione franczyzobiorcom w trakcie spotkań. Sam proces wdrażania polisy ma potrwać kilka tygodni.

Formuła ubezpieczeń wzajemnych pozwala na dużą elastyczność i dostosowanie oferty do oczekiwań ubezpieczonych. Współpraca z siecią Żabką i jej franczyzobiorcami jest modelowa. Z ich udziałem stworzyliśmy skrojony na miarę produkt, dopasowany do potrzeb franczyzobiorcówmówi Dyrektor Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych TUW PZUW, Sebastian Wiatr.

Bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości. To także jeden z najistotniejszych czynników branych pod uwagę w podejmowaniu decyzji o uruchomieniu własnego biznesu. Dlatego wspólnie z TUW PZUW, wchodzącym w skład Grupy PZU, która jest największym ubezpieczycielem w Polsce, przygotowaliśmy unikatowy na rynku produkt ubezpieczeniowy „Polisa na biznes”, zapewniający ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności. Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania, koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Żabka Polska.

Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczejmówi Prezes TUW PZUW, Rafał Kiliński.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem  sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka.

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera