Intermarché przedstawiło swój nowatorski sklep POWER, który działa w Pabianicach. Placówka ma zupełnie inny układ i poszerzoną gamę bio, fit i świeżych produktów. Sklep ma być odpowiedzią na oczekiwania kupujących.
Z badań porównawczych agencji Indago, przeprowadzonych w grudniu 2019 r. i czerwcu 2020 r., wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. Klienci wykazują 4 główne zalety tego konceptu. Są nimi: wygląd, nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów.
Czym się różni format POWER od pozostałych supermarketów Intermarché?
– Sklep Intermarché w Pabianicach za sprawą nowego konceptu zyskał zupełnie nowy wizerunek. Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe (...) Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że klienci odwiedzają sklepy spożywcze kilka razy w tygodniu, a produkty świeże stanowią dominującą pozycję na ich liście zakupowej. Właśnie dlatego, wszystkie kategorie świeże w pabianickim Intermarché są obecnie dostępne od razu po wejściu do sklepu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą sprawnie i wygodnie robić zakupy - mówi Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Nowy sklep skupia się przede wszystkim na "Strefie świeżego ryneczku". Konsumenci mogą kupić świeże pieczywo, mięsa, ryby sery oraz warzywa i owoce. Sklep oferuje także wyroby garmażeryjne. Na klientów czeka także samoobsługowa wyciskarka do soku pomarańczowego i krajalnica do pieczywa. Nowa odsłona supermarketu to również szersza gama produktów eko, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych fizycznie.
Od 5 czerwca sklep oferuje także usługę drive.
***
Polecamy także:
Nanosklepy przyszłością polskiego retailu?