Firma 7 Street wprowadziła na rynek pizzy nową franczyzową markę Frentzza – Pizza & Friends. Sieć w swoim portfolio posiada również takie marki franczyzowe jak: 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers.
Frentzza działa już na Warszawskim Mokotowie. A za kilkanaście pod jej szyldem ruszy nowa pizzeria w Elblągu.
Marka zapowiada, że po zniesieniu ograniczeń chce ruszyć z ekspansją i otwierać kolejne lokale. Na razie pizzeria na Mokotowie działa w trybie delivery i dokonuje dostawy zamówień poprzez stronę internetową.
- Mamy przygotowanie logistyczne, które pozwala nam w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, sosów oraz włoskich składników - mówi Łukasz Błażejewski (horecatrends.pl).
***
Polecamy także:
od 18 maja otwarte restauracje, kawiarnie i usługi fryziersko-kosmetyczne