Pomimo różnych prognoz dotyczących handlu w dobie koronawirusa, Quiosque rozwija swoją sieć sprzedaży. Nowy franczyzowy sklep powstał w Galerii Jurand, w Szczytnie.
Nowo powstały sklep ma powierzchnię około 101 metrów kwadratowych i jest zarządzany przez franczyzobiorcę.
Zgodnie z przyjęta strategią salony Quiosque powstają przede wszystkim w mniejszych galeriach handlowych. Dzięki temu możemy być bliżej naszych Klientek. Widzimy, że chętniej robią zakupy w sklepach zlokalizowanych blisko ich miejsca zamieszkania, w salonach które znają. W Szczytnie podejmujemy współpracę z nowym partnerem. W rejonie jest mało naszych sklepów, a Szczytno jest miastem z dużym potencjałem– mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji
Marka Quiosque to franczyzowa marka, która najczęściej rozwija swoje sklepy w galeriach handlowych. Wymagany metraż to od 100 do 130 metrów kwadratowych. Sieć sklepów posiada 26 letnią tradycję na polskim rynku. Pierwszy salon pod szyldem QUIOSQUE powstał w 1992 roku w Bydgoszczy. Pierwsze sklepy franczyzowe tej marki pojawiły się w Polsce w 2003 roku.
***
Polecamy także:
SPAR przejmuje kolejne sklepy Piotr i Paweł