Wings Planet - Rebel Tang wprowadził nową wirtualną markę! the White Bear Coffee otworzy drugą franczyzową kawiarnię A Grupa Muszkieterów podsumowuje 2021 rok! To jest najnowszy flesz tygodnia! Przeczytaj w skrócie!
17 stycznia, sieć Rebel Tang wystartowała z nową siecią wirtualnych restauracji. Najnowsza marka nosi nazwę: Wings Planet.
Do tej pory na franczyzowej liście wirtualnych kuchni Rebel Tang, działały takie brandy jak: ProKURAtura, Vito Calzone, Grube Pierogi, Wege Gang, Asia Plate, Pork Favor, Rano Podano.
W 2021 r. sieć the White Bear Coffee wystartowała z ofertą franczyzową oraz wprowadziła na rynek nową markę lodową. Obecnie pod szyldem sieci działają dwie kawiarnie, dwa sezonowe punkty w Białymstoku oraz lokal w Giżycku. Już wkrótce dołączą do nich dwie kolejne lokalizacje. Obecnie trwają przygotowania do otwarcia drugiej kawiarni franczyzowej. Pojawi się ona w Ostrowie Wielkopolskim. Właściciele planują, że pierwszych gości przyjmą już w najbliższych tygodniach. Na mapie Białegostoku natomiast pojawi się kolejny lokal własny – tym razem z kawą na wynos.
– Mimo że rynek speciality w Polsce systematycznie rośnie, to parzenie i picie tzw. przelewów nadal zaliczane jest do nurtu alternatywnego. My stawiamy sobie za cel szerzenie wiedzy i świadomości na temat kawy i pokazujemy, że dobre ziarna znajdują swoich miłośników wszędzie – bez względu na region kraju czy wielkość miasta – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.
– Ostatnie miesiące były dla nas czasem intensywnej pracy nad dopięciem wszystkich szczegółów oferty franczyzowej. W 2022 r. planujemy wystartować z szeroką promocją naszej marki i poszukiwaniem kolejnych franczyzobiorców. Oprócz oryginalnego konceptu oferujemy im duże wsparcie, zaplecze marketingowe, bazę sprawdzonych dostawców, profesjonalne szkolenie i partnerskie relacje. Obecnie prowadzimy kilka zaawansowanych rozmów z potencjalnymi partnerami. Wkrótce też ruszamy z szerszymi działaniami reklamowymi w interesujących nas lokalizacjach – podsumowuje współwłaściciel the White Bear Coffee.
Grupa Muszkieterów wypracowała w 2021 roku ponad 13 proc. wzrost obrotów. W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw kształtowały się na poziomie ponad 5,5 miliardów złotych, natomiast sieć Bricomarché osiągnęła ponad 3,3 miliardy złotych obrotów.
– Mimo trudności, którym kolejny rok z rzędu musieliśmy stawiać czoła, 2021 rok był dla Grupy Muszkieterów okresem przełomowym w kontekście rozwoju. Stał pod znakiem silnej dynamiki wzrostu obrotów oraz stałego wzmacniania naszej konkurencyjności. Obroty Grupy osiągnęły rekordowy poziom prawie 9 miliardów złotych, co czyni nas jednym z głównych graczy na polskim rynku – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Grzegorz Skalski, właściciel piekarni Skalski, opowiadał w rozmowie z portalem Retailnet, o tym, że jego firma właśnie skończyła opracowywać model franczyzowy. A jego warunki zostaną przedstawione jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Skalski zdradził, że będzie to rodzaj miękkiej franczyzy.
(źródło: retailnet.pl).