VIVE Profit - rusza nowa franczyza z odzieżą używaną!

14 sie 2021
źródło: materiały prasowe

Wczoraj, tj. 13 sierpnia oficjalnie przecięto wstęgę w pierwszym franczyzowym sklepie pod szyldem VIVE Profit. Nowy lokal mieści się przy ul.  Sidorskiej 102 w Białej Podlaskiej. 

Lokal w Białej Podlaskiej jest pierwszym, który działa na zasadach franczyzy. Łącznie pod tym szyldem funkcjonuje ponad 40 punktów, które do tej pory działały w formie własnych sklepów i znajdowały się w największych miastach Polski.

W VIVE Profit klienci mogą kupić dziesiątki tysięcy sztuk różnorodnego asortymentu odzieży używanej. Produkty importowane są  z krajów Europy Zachodniej.

Franczyza VIVE Profit

– Slow fashion to szansa na uzdrowienie naszej planety, ale także ogromny potencjał biznesowy. Z VIVE Profit to dodatkowo brak ryzyka – rozpoznawalny brand, gotowy model pracy, rozbudowana logistyka, dzielenie się zdobytym przez 30 lat doświadczeniem i wiedzą. Chcemy wspierać przedsiębiorcze osoby w wykorzystaniu obecnych trendów sprzyjających dynamicznemu rozwojowi branży second hand. Oferowane przez nas korzyści stoją za gwarancją sukcesu punktów franczyzowych pod szyldem VIVE Profit – mówi Jarosław Urban, Dyrektor Sprzedaży VIVE Textile Recycling.

Przyłączając się do tej sieci, jej partner otrzymuje kompleksowe wsparcie przed i po otwarciu sklepu. Przed rozpoczęciem współpracy przedstawiciel franczyzodawcy wykonuje audyt lokalizacji, sprawdzając potencjał danego miejsca. Po opracowaniu projektu sklepu, lokal zostaje przygotowany pod „pod klucz”. Sieć zapewnia obsługę logistyczną i pełne zatowarowanie sklepu w modelu depozytowym, co oznacza, że franczyzobiorca nie musi inwestować w produkty własnych pieniędzy. To sprawdzony koncept biznesowy, którzy przynosi konkretne zyski, dzięki minimum 30% marży. Efektywna rotacja towaru w sklepie gwarantuje stałe zainteresowanie klientów, którzy szukają nowych perełek uzupełniających ich szafy.

Nowy sklep w Białej Podlaskiej, lokalni mieszkańcy mogą kojarzyć ze sklepem Cameleon, który przeszedł rebranding.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook