Franczyza Fit Cake również podsumowała miniony rok. Sieć zamknęła 2021 rok z liczbą 50. franczyzowych punktów. Firma wprowadziła także nowy system franczyzowy – Fit Cake Flex oraz kolejne submarki.
2021 rok dla tej sieci był czasem na wprowadzenie nowości produktowych i submarek . Najnowszą z nich jest Fit Cream. Sieć pod koniec roku uruchomiła także nowy system franczyzowy o nazwie: "Flex".
- Flex był też reakcją na bardzo dynamiczną sytuację w gospodarce (...) Zdaliśmy sobie sprawę, że musimy być jeszcze bardziej elastyczni, by się uodpornić na nieoczkiwane zmiany, lockdowny itd. Daliśmy więc potencjalnym franczyzobiorcom większy wybór. Otworzyliśmy przed nimi koszyk z różnymi opcjami (także menu), z których mogli wybrać to, co dla każdego z nich najkorzystniejsze. Okazało się, że dla inwestorów to mega oszczędność, a dla sieci spektakularny rozwój – wyjaśnia Rafał Kościuk, współwłaściciel Fit Cake.
Plan na 2022 rok
Do koszyka opcji do wyboru Fit Cake planuje w 2022 roku wprowadzić jeszcze riksze. Mobile punkty będą przeznaczone do sprzedaży bezcukrowych, wegańskich lodów - poinformowała firma w komunikacie prasowym.
Oprócz planowanego formatu, Fit Cake coraz odważniej patrzy na Zachód Europy.
- Na razie, w dobie pandemicznych ograniczeń jesteśmy dość ostrożni i staramy się jak najlepiej przygotować do ekspansji zagranicznej – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – Podpisaliśmy już umowy z partnerami z kliku krajów. Mam więc nadzieję, że wkrótce ruszą kawiarnie Fit Cake w Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii - dodaje.
Dla sieci i w tym roku równie ważna będzie sama idea, na bazie której powstała sieć. Właściciele marki nie chcą utracić wizerunku marki, która jest blisko klientów i działa zgodnie z misją tj. wpływa na zmianę tendencji żywieniowych Polaków i angażuje się w działania prozdrowotne.