Bobby Burger - polska sieć franczyzowa uruchomiła usługę drive thru. Teraz klienci lokalów będą mogli odebrać swoje zamówienie z auta.
Od 12 maja klienci Bobby Burger mogą odebrać swoje zamówienie, nie wychodząc z samochodu. Polska sieć burgerów wchodzi z nową usługą i w ten sposób "dogania" znane sieci franczyzowe, takie jak McDonald's, które taką usługę prowadzą.
Usługa drive thru jest dostępna w kliku lokalach w Warszawie, które znajdują się na ul. Woronicza, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saskiej.
Aby odebrać zamówienie z okienka, klient może złożyć zamówienie telefonicznie, za pomocą aplikacji mobilnej lub strony internetowej. W komentarzu lub podczas rozmowy powinien zaznaczyć, że interesuje go opcja drive thru. Dodatkowo klient podaje model, kolor i numer rekestracyjny pojazdu, którym przyjedzie po odbiór zamóweniea. Po zatrzymaniu się pod konkretną burgerownią, należy użyć dwa razy klaksonu lub zadzwonić do obsługi, a ona przyniesie nam jedzenie bezpośrednio do samochodu.
– Usługę kierujemy do osób, które nie mają czasu na odbiór osobisty, wejście do lokalu. Przemieszczają się po mieście lub wracają do domu po pracy i chcą szybko zjeść ulubionego burgera. Ze względu na to, że obecnie nie możemy oferować konsumpcji na miejscu, staramy się zrobić wszystko, aby nasi stali klienci nie musieli rezygnować z naszych burgerów. Oczywiście tym samym liczmy na to, że nowa usługa pomoże nam finansowo przetrwać ten trudny czas dla całej branży gastronomicznej – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.
***
Polecamy także:
Powstała nowa marka franczyzowa Frentzza!