Sieć ODIDO – podsumowanie działalności franczyzowej

30 sty 2020
źródło i foto: Komunikat prasowy www.mediamakro.pl

ODIDO zrzesza pod swoim szyldem około 2530 sklepów w całej Polsce. W najnowszym komunikacie prasowym sieć wskazuje podsumowanie i dalszy kierunek rozwoju franczyzy.

ODIDO należy do MAKRO Cash & Carry Polska i istnieje na rynku od 2011 roku. W minionym roku sieć powiększyła się o kolejne 267 placówek. Celem Spółki na ten rok jest przede wszystkim skupienie na rozwoju organicznym sklepów i dalszego wsparcia dla franczyzobiorców.

W komunikacie prasowym MAKRO podkreśla, że prowadzi specjalny cykl spotkań ze swoimi franczyzobiorcami pt.: „Super Sklep”. Właściciele sklepów franczyzowych ODIDO mają możliwość uczestniczyć w szkoleniach przygotowawczych i branżowych, a także warsztatach z ekspertami z różnych dziedzin. Według sieci takie edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz „integrowania sektora handlu tradycyjnego”. Tak, aby ułatwić prowadzenie biznesu w formach oferowanej franczyzy.

 

W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa ODIDO. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Anna Kieljan. Menager ds. Ekspansji i Operacji ODIDO.

 

źródło: Komunikat prasowy www.mediamakro.pl

W komunikacie prasowym MAKRO opisuje również obecnie proponowane projekty dla franczyzobiorców. Jednym z nich jest najbardziej zaawansowany koncept o nazwie: „Alkostrefa – Wino”, na który składa się asortyment i wyposażenie indywidualnie dobrane przez specjalistów i dostosowane do trendów panujących na rynku alkoholi. Kolejny projekt ODIDO to „kącik kawowy”, który zawiera produkty marki własnej Rioba. Franczyzobiorcom decydującym się na taką dodatkową usługę sieć proponuje ekspres, regał, pakiet startowy i pełne wsparcie marketingowe.

Sieć oferuje również właścicielom sklepów możliwość skorzystania z projektu „kącik bistro” - oferty z ciepłymi przekąskami. Koncepcja skierowana jest głównie do sklepów zlokalizowanych w aglomeracjach miejskich. MAKRO proponuje także swoim franczyzobiorcom najnowszą ofertę „kącik Chwytaj w biegu – Food to go” oferującą chłodziarkę z gotowymi kanapkami, sałatkami, czy świeżymi sokami.

Sieć w komunikacie prasowym deklaruje pełne wsparcie wstępne i marketingowe.

 

 

***

Polecamy także:

E.Leclerc otwiera second-handy

 

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook