Salad Story z końcem stycznia podpisała umowę o współpracę z Glovo – marką specjalizującą się w dostarczaniu zamówień z restauracji.
Sieć chce w ten sposób rozwinąć segment delivery, który rozwija się prężnie w branży gastronomicznej. Anna Krajewska – prezes spółki Salad Story podkreśla, że Salad Story stara się na bieżąco obserwować rynek i podąża za wyznaczonymi trendami i oczekiwaniami klientów. Dlatego zwiększa możliwość dowozu własnych produktów. Do tej pory firma korzystała z usług Uber Eats. Sieć jednak nie przekreśla tej współpracy, a jedynie wprowadza kolejne udogodnienia.
Salad Story otwiera zarówno lokale własne, jak i franczyzowe. Pierwszy lokal Salad Story powstał w 2007 roku w Warszawie (Złote Tarasy). Aktualnie sieć zarządza 35 restauracjami na terenie całej Polski, w tym 8 jednostkami franczyzowymi. Pierwszy franczyzowy lokal powstał w 2009 roku. Firma należy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Glovo zostało założone w Barcelonie w 2015 roku. Firma zajmuje się dostarczaniem jedzenia, które jest zamawiane z restauracji za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Glovo dąży do bycia najpopularniejszym kurierem w dostawach jedzenia.
***
Żabka otworzyła pierwszy sklep pawilonowy pod skocznią Adama Małysza