Sieć sklepów ABC będzie mieć nowy szyld!

30 wrz 2020
źródło: materiały prasowe

ABC - ogólnopolska sieć sklepów partnerskich, która należy do Grupy Eurocash przechodzi rebranding. Pomarańczowo- zielone sklepy zyskają nową szatę graficzną a także logo. Takie zmiany mają zostać wprowadzone stopniowo we wszystkich placówkach ABC w Polsce - czyli łącznie w ponad 9 000 sklepach. 

- Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry. W tym czasie ABC stało się największą siecią sklepów w Polsce – mówi Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy EurocashTen koncept jest bardzo uniwersalny i sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach. Przedsiębiorcy decydując się na współpracę z nami, zyskują zarówno szyld rozpoznawalnej w całej Polsce marki, jak i wsparcie marketingowe oraz zatowarowanie sklepu w najpopularniejsze produkty w konkurencyjnych cenach. Niemniej jednak o ostatecznym kształcie oraz ofercie swojego sklepu decydują przedsiębiorcy. To właśnie oni od 20 lat stanowią o sile tej sieci i właśnie to chcemy pokazać wprowadzając nasze zmiany. Naszym celem jest budowanie skutecznych przewag tych sklepów i stałe podnoszenie ich konkurencyjności na trudnym, dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego w Polsce – dodaje Jacek Owczarek.

Sieć sklepów ABC będzie mieć nowy szyld!

Totalny rebranding

Sklepy ABC oprócz zmiany koloru, nowego logotypu i szyldów, będą mogły być dodatkowo personalizowane przez niezależnych przedsiębiorców (o ile będzie taka chęć ze strony właścicieli sklepów). Dodatkowo właściciele placówek ABC będą mogli wprowadzić szereg modyfikacji we wnętrzach swoich sklepów. Sieć zapewni m.in. nowe lady oraz regały do ekspozycji warzyw i owoców.

- Zmiana wizualizacji sklepów ma w naszym przypadku pokazać przewagę wynikającą ze szczególnej roli właściciela sklepu i jego placówki dla lokalnych społeczności. To przedsiębiorcy stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę, a my jako organizator sieci chcemy ich w tym wspierać. Mam tu na myśli zarówno nowy logotyp, zmiany w kolorystyce sklepów, możliwość nadania placówce własnej nazwy, ale także remodeling konceptu, który ma zwiększać ich funkcjonalność i konkurencyjność asortymentową. To właściciel sklepu zdecyduje z których wprowadzonych przez nas zmian będzie chciał skorzystać i w jakim stopniu. Znak ABC jest gwarantem wsparcia niezależności, dostępu do najlepszych rozwiązań handlowych i możliwości oferowania korzyści cenowo – promocyjnych wynikających ze skali Grupy. Jestem przekonana, że z nowym podejściem do budowania systemu partnerskiego ABC, przedsiębiorcy mogą planować swój dalszy rozwój – wyjaśnia Małgorzata Obrębska, Dyrektor Generalna Eurocash Cash & Carry.

Grupa Eurocash to polska firma, która oprócz dystrybucji handlowej jest operatorem sieci franczyzowych i partnerskich zrzeszających około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo.

***

Polecamy także:

Żabka w 2020 roku otworzyła pół tysiąca sklepów

Żabka w 2020 roku otworzyła pół tysiąca sklepów

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook