Sieć Żabka powołała zespół koordynacyjny w sprawie COVID-19

14 Mar 2020
źródło: dlahandlu.pl

Sieć Żabka z uwagi na zagrożenie koronawirusem powołała zespół odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.

Sieć poinformowała, że w pierwszym etapie opracowano i dostarczono pracownikom w centrali i pracującym w terenie oraz wszystkim franczyzobiorcom komunikaty, do których należy się stosować. Treści uwzględniają zalecenia WHO.

W pierwszej kolejności zorganizowano środki dezynfekujące oraz rękawiczki, które nieodpłatnie przekazała sieć swoim franczyzobiorcom.

Przygotowano materiały dla klientów o zachowaniu zasad higieny, podczas zakupu produktów sprzedawanych bez opakowania, tj: pieczywo, warzywa, czy owoce. Sieć wstrzymała dostawy produktów z Włoch.

Sieć podjęła także decyzję o odwołaniu wyjazdów służbowych do krajów, w których istnieje zarażenie koronawirusem. A osobom, które wróciły z podróży zagranicznych zapewniono pracę zdalną przez 14 dni. Ponadto sieć podjęła decyzję o wprowadzeniu pracy zdalnej na okres 14 dni dla osób, które mają taką możliwość. Stworzono także platformę komunikacji dla pracowników pracujących poza biurem, ograniczenie spotkań wewnętrznych i zalecenie prowadzenia video konferencji.

 

***

Polecamy także:

Moja franczyza sklepu a koronawirus – zalecenia

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera