Sieć Żabka z uwagi na zagrożenie koronawirusem powołała zespół odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.
Sieć poinformowała, że w pierwszym etapie opracowano i dostarczono pracownikom w centrali i pracującym w terenie oraz wszystkim franczyzobiorcom komunikaty, do których należy się stosować. Treści uwzględniają zalecenia WHO.
W pierwszej kolejności zorganizowano środki dezynfekujące oraz rękawiczki, które nieodpłatnie przekazała sieć swoim franczyzobiorcom.
Przygotowano materiały dla klientów o zachowaniu zasad higieny, podczas zakupu produktów sprzedawanych bez opakowania, tj: pieczywo, warzywa, czy owoce. Sieć wstrzymała dostawy produktów z Włoch.
Sieć podjęła także decyzję o odwołaniu wyjazdów służbowych do krajów, w których istnieje zarażenie koronawirusem. A osobom, które wróciły z podróży zagranicznych zapewniono pracę zdalną przez 14 dni. Ponadto sieć podjęła decyzję o wprowadzeniu pracy zdalnej na okres 14 dni dla osób, które mają taką możliwość. Stworzono także platformę komunikacji dla pracowników pracujących poza biurem, ograniczenie spotkań wewnętrznych i zalecenie prowadzenia video konferencji.
Żabka Polska to jedna z największych sieci sklepów Convenience (Convenience store -małych sklepów, zazwyczaj położonych w dzielnicach mieszkaniowych miast albo w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach, handlujący głównie towarami, dla bieżących potrzeb). Firma prężnie rozwija się we franczyzie. Centrala spółki Żabka Polska sp. z o.o. prowadzącej sieć mieści się w Poznaniu. Firma działa od 1998 roku.
***
Polecamy także:
Moja franczyza sklepu a koronawirus – zalecenia