10 września 2020 roku odbyła się kolejna edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards 2020. Nagrody przyznano w 8 kategoriach.
- Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, znajomości trendów, najnowszych technologii i oczekiwań kandydatów. Czasami wymaga też odwagi, żeby zaskoczyć i odróżnić się od innych. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych - czytamy na stronie organizatora konkursu.
W konkursie mogą brać udział pracodawcy, którzy prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników.
Nagrodzono w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 następujące firmy:
1. W kategorii Strategia employer branding powyżej 100 tys.
2. W kategorii Strategia employer branding do 100 tys.
3. W kategorii Wewnętrzna kampania wizerunkowa
4. W kategorii Kampania internetowa
5. W kategorii Kampania rekrutacyjna offline
6. W kategorii Innowacja EB
7. W kategorii Film rekrutacyjny /wizerunkowy
8. W kategorii Strona/Zakładka kariera/Landing page
Kolejna edycja zaplanowana jest na 2021 rok.
***
Polecamy także:
Czas na bezpieczny biznes - czas na Bafra Kebab!