W dobie rozwoju franczyzy dobrze jest stawiać na najbardziej sprawdzone rozwiązania. Takie, gdzie produkt jest najwyższej jakości, dostosowany pod wymagania rynku i konsumenta, który wie, ile jest alternatyw. Najlepszy biznes to taki, który gwarantuje nie tylko niski wkład własny, wysokie zarobki, ale również całoroczność projektu. Jednym z nich jest właśnie MNIAMI.
MNIAMI to autorska linia rzemieślniczych pączkarni i lodziarni, której podstawowym celem jest dostarczanie zawsze świeżych produktów. To gwarancja zakupu aromatycznych pączków i gofrów, a także wyjątkowych lodów wytwarzanych na bazie najlepszych składników. Pierwsze wysmażane są i nadziewane są na oczach klienta wieloma wyjątkowymi smakami. Drugie – tradycyjne świderki, zapewniają najlepsze smakowe wrażenia w cieplejsze dni.
To innowacyjne rozwiązanie na polskiej scenie gastronomicznej wyróżnia się również tym, że jest całoroczne i mobilne. Każdy punkt MNIAMI można dowolnie przemieszczać w lokalizacje najchętniej uczęszczane przez klientów.
Franczyza MNIAMI powstała z miłości do tradycyjnych, rzemieślniczych smaków, ale również z bogatego doświadczenia w branży gastronomicznej właścicieli. Świadomi zmian rynkowych franczyzodawcy wypracowali model działania w biznesie street foodowym, sprawdzając, które rozwiązania są najlepsze na drodze do osiągnięcia finansowego sukcesu. Przez wiele lat weryfikowali dostępne na rynku innowacje i implementowali nowe rozwiązania. Dzięki temu wiedzą, co sprawdza się w branży, a co nie.
MNIAMI w branży gastronomicznej wyróżnia kilka rozwiązań. Przede wszystkim wymagany do niej wkład własny jest niewielki. Mobilny punkt sprzedaży i wytwórstwa pączków oraz lodów wraz z kompletem wyposażenia i pomocą w prowadzeniu biznesu przez franczyzodawcę to koszt od 30 tysięcy złotych. Sam biznes opiera się na sprzedaży pewnych produktów i przygotowywanych według autorskiej receptury, która sprawia, że w każdym punkcie pączki i lody smakują dokładnie tak samo. Dodatkowo zazwyczaj, kupowane są one hurtowo, w większych liczbach.
Opieka franczyzodawcy zawiera się również we wskazaniu najlepszych lokalizacji i przeprowadzeniu pełnego procesu komercjalizacji. Zazwyczaj znajdują się one w okolicach dużych punktów handlowych czy osiedli, które zapewniają klientów przez siedem dni w tygodniu. Infrastruktura projektu jest całoroczna, gwarantując wysokie zyski przez dwanaście miesięcy w roku. W MNIAMI nie ma opłaty licencyjnej, a wszystko, co potrzebne jest do prowadzenia biznesu, franczyzobiorca otrzymuje na starcie. Dodatkowym atutem jest gwarancja bezpieczeństwa finansowego. Przystępując do tego biznesu, franczyzobiorca nic nie traci! W przypadku ewentualnej rezygnacji, MNIAMI wynajmie od danego franczyzobiorcy przyczepę oraz sprzęt.
Dewizą franczyzy jest to, że MNIAMI to smak domowej tradycji. Marka budzi więc wyłącznie pozytywne skojarzenia, odwołując się do wspomnień klientów. Franczyza ta to również inkluzywność biznesu. Jej celem jest to, by rozwój zawodowy w branży gastronomicznej był dostępny dla kandydatów. Już po kilkudniowym szkoleniu można przystąpić do działania i realizacji marzenia o posiadaniu własnego punktu.
Więcej o współpracy z MNIAMI znajdziesz tutaj: https://franczyzainfo.pl/katalog/mniami-franczyza-pod-klucz/