Spar podkreśla, że najbliższe kilka miesięcy ma być kluczowe dla biznesu firmy w Polsce. Franczyzobiorcy, którzy w ostatnim czasie otrzymali nowe umowy z większymi progami lojalnościowymi muszą teraz się zastanowić, czy chcą w dalszym ciągu współpracować z firmą. O co w tym wszystkim chodzi?
Sieć w ostatnim czasie zwiększyła lojalność detalistów o 31 procent. Spar dąży jednak do tego, aby uzyskać 40 proc. lojalności zakupowej sprzedawców, w związku z czym firma postanowiła zaproponować zupełnie nowe warunki.
Wiele wskazuje na to, że poprawa lojalności ma być szczególnie egzekwowana w południowych miejscach w Polsce. Firma chce poprawić swoją efektywność poprzez zakończenie rozbudowy centrum dystrybucyjnego w Czeladzi oraz zwiększenia oferty marek własnych. Jak na razie pod szyldem sieci w Polsce działa 208 sklepów.
materiały prasowe
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku