Łącznie Stokrotka zainstalowała już ponad 500 kas samoobsługowych w przeszło 270 sklepach. Spośród nich, najwięcej placówek wyposażonych jest w dwa takie urządzenia, ale są też sklepy, w których działa do pięciu kas samoobsługowych. Projekt szybko się rozwija, w tym kwartale w tego typu systemy zostanie wyposażonych kolejnych 100 sklepów.
– Bardzo ważny jest dla nas komfort klientów podczas wizyty w naszych sklepach. Dlatego systematycznie wdrażamy kasy samoobsługowe jako dodatkową formę realizacji zakupów, przyczyniającą się do ich wygody i szybkości. Zainteresowanie klientów systemami samoobsługowymi sprawia, że w najbliższym czasie będziemy je instalować w kolejnych lokalizacjach. Wdrażane rozwiązanie stało się obecnie ważnym elementem, dzięki któremu możemy zapewnić osobom przybywającym do Polski z Ukrainy bardziej komfortowe warunki zakupów, szczególnie teraz, gdy wiele z nich przygotowuje się do świąt wielkanocnych. Dlatego wszystkie kasy samoobsługowe dostępne w sklepach Stokrotka umożliwiają komunikację również w języku ukraińskim – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Stokrotka wyposażyła swoje kasy samoobsługowe w cztery wersje językowe. Poza polskim i ukraińskim jest także możliwość obsługi urządzeń w języku angielskim i rosyjskim. Zaletami systemów wykorzystywanych w Stokrotkach, na które zwracają uwagę klienci, są intuicyjność oraz duży monitor i dobrej jakości zdjęcia produktów, zarówno ważonych, jak i sprzedawanych na sztuki.
Stokrotka, mając na uwadze troskę o środowisko, zadbała, aby przy zakupach z wykorzystaniem kasy samoobsługowej istniała możliwość zapakowania różnego rodzaju pieczywa do jednego opakowania. W kasach samoobsługowych Stokrotka oferuje możliwość zapłacenia za zakupy kartą, blikiem i telefonem.
materiały prasowe
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku