Super-Pharm – zmiany w 2020 r.

17 sty 2020
Źródło: retalinet.pl
Foto: superpharm.pl

Popularna sieć kosmetyczno- farmaceutyczna uruchomiła outlet. Planuje także zmodernizować aplikację mobilną LifeStyle. A to wszystko w planach na 2020 rok.

Pomysł z outletem Super-Pharm jest odpowiedzią na potrzeby konsumenckie. Nowa placówka powstała przy ul. Targowej w Warszawie. Oferta części drogeryjnej jest typowo wyprzedażowa. Nie znajdziemy tam jednak dermokosmetyków i perfum – z wyjątkiem tych objętych akcją promocyjną. Zaś apteka funkcjonuje na takich samych zasadach jak w innych placówkach sieci.

Nowy koncept z promocyjnymi cenami znajduje się na powierzchni 183 metrów kwadratowych. Z informacji prasowych wynika, że sieć nie przewiduje rozwoju kolejnych outletów, w innych miastach.

Kolejnym pomysłem sieci na 2020 r. jest rozszerzenie zakresu działań i usprawnienie aplikacji, która niedawno została wprowadzona przez sieć. W planach jest zbliżenie aplikacji, aby posiadała funkcję sklepu internetowego.

Obecnie aplikacja stanowi jedynie pewnego rodzaju kartę członkowską programu LifeStyle. Funkcjonalność ma zostać poprawiona między innymi poprzez umożliwienie wyszukiwania produktów, tworzenia listy zakupów.

***

Polecamy także:

W Burger King zapłacisz w Bitcoinach!

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook