Sweet Gallery znana z marek takich jak „Lodolandia”, czy „Kołacz na Okrągło”, otworzy już czwarty koncept franczyzowy w Polsce. Nowy brand będzie nosił nazwę „SiGelato”.
Czwarta marka – „SiGelato” to nowość na polskim rynku. Konsumenci niebawem będą mogli kupić lody sycylijskie. Franczyzodawca pozyskał nowych partnerów i pierwsze lodziarnie pojawią się już w kwietniu 2020 roku.
Punkty będą otwierane zarówno w małych, jak i dużych miastach. Sweet Gallery planuje otworzyć 15 nowych, mobilnych lokali na kółkach – z czego aż 10 będzie punktami franczyzowymi. Sieć do końca roku planuje otworzyć około 60 punktów „SiGelato”.
Lody produkowane będą przez franczyzodawcę, który uczył się ich produkcji od sycylijskiego mistrza. Następnie będą dostarczane do franczyzowych punktów. Smaki będą dopasowane do upodobań lokalnych klientów. Nad całością i dostawą będzie czuwało Sweet Gallery.
Szacowana kwota inwestycji to około 120 tysięcy złotych – z czego minimalna kwota, jaką musi posiadać potencjalny franczyzobiorca to 10 tysięcy. Pozostałą część można będzie wziąć w leasing.
Sweet Gallery zarządza już trzema sieciami franczyzowymi – „Lodolandią”, „Kołaczem na Okrągło” oraz „Bafra Kebabem”. Mobilne budki można znaleźć w większości miast w Polsce, ale i również poza granicami kraju. Łącznie sieć posiada około 600 punktów na kółkach.
***
Polecamy także:
Studenci zostali twórcami nowych produktów dla sieci Żabka