Telepizza otwiera nowe lokale i zapowiada dalszy rozwój

04 lip 2022

Telepizza to jedna z najlepiej rozpoznawalnych sieci pizzerii w Polsce. Została przejęta przez dwóch Polaków, menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w rozwoju Subwaya. Teraz to Telepizza zapowiada ekspansję marki na krajowym rynku. Już uruchomiła 2 nowe lokale, w Sopocie i Bolesławcu, a 3 kolejne punkty są w trakcie przygotowań do otwarcia. Będą to dwie pizzerie w Gdańsku i  jedna w Warszawie. Do końca roku może się pojawić jeszcze kolejnych 5 lokalizacji. 

  • Telepizza, założona przez Hiszpanów globalna sieć pizzerii, w Polsce działa od 1992 roku.
  • Od połowy ubiegłego roku właścicielami krajowych aktywów Telepizzy są dwaj Polacy, odpowiedzialni przez lata za rozwój Subwaya - największej sieci franczyzowej na świecie.
  • Spółka Telepizza Poland zmieniła nazwę na T-pizza Sp z o.o. ale dalej korzysta z formatu franczyzowego i znaku towarowego Telepizzy.
  • Rok twardej, operacyjnej i finansowej restrukturyzacji Telepizzy przynosi rezultaty i perspektywę dynamicznego rozwoju.

Jak wynika z niedawnej publikacji Pulsu Biznesu, któremu właściciele T-pizzy udzielili obszernych wypowiedzi na temat swojego biznesu, dopuszczali oni redukcję sieci nawet przez likwidację 15 restauracji. Skończyło się na kilku. Ograniczono zatrudnienie
z kilkuset do kilkudziesięciu osób oraz zredukowano koszty dzięki outsourcingowi.

- Tegoroczne wyniki pozwalają nam przypuszczać, że od 2022 roku obroty będą już tylko rosły - w przypadku rozwoju organicznego realnie o kilkanaście procent - informuje na łamach PB, Daniel Piekarski - współudziałowiec i członek zarządu T-pizza Sp. z o.o.

Dwa nowo otwarte, oraz kolejne planowane lokale Telepizzy, to właśnie, jak twierdzi Michał Igor Piasecki - prezes zarządu T-pizza oraz zarządzający marką Telepizza w Polsce, przejaw powrotu sieci do "finansowego" zdrowia.

- W Sopocie marka działała wcześniej przy Al. Niepodległości. Teraz restauracja jest zlokalizowana w Kamiennym Potoku, przy ul. Zamkowa Góra, w pobliżu Aquaparku oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na plaże. Dysponuje obszernym, własnym ogródkiem. Możemy więc to nazwać relokacją naszego lokalu. Ale ta relokacja właśnie pozwoliła na optymalizację dotychczasowych kosztów stałych działalności, efektywnie poszerza ofertę dla naszych klientów oraz daje perspektywy znacznego wzrostu obrotów - dzięki nowej lokalizacji ta Telepizza obejmie swoim zasięgiem, w realizacji zamówień on-line, nawet okolice Gdyni Głównej - wyjaśnia Michał Igor Piasecki.

W Bolesławcu Telepizza to całkiem nowy punkt w ścisłym centrum miasta, zlokalizowana w...hotelu Ibis Styles Bolesławiec przy Placu Popiełuszki. Co ciekawe mieści się w obrębie hotelowej restauracji sieci Winestone i oferuje bardziej casualowy projekt gastronomiczny.

Radosław Naskręt, właściciel obiektu chciał w ten sposób stworzyć zróżnicowaną ofertę dla swoich gości i klientów. Każdy z formatów: hotel Ibis Styles, restaurację Winestone i pizzerię Telepizza prowadzi na zasadach franczyzy.

- Franczyza pozwala wejść w taki rodzaj biznesu, w którym nie musimy być specjalistą. Oferuje gotowy koncept, który optymalizuje zarządzanie tym biznesem. Sieciowy łańcuch dostaw wpływa też  na rentowność poszczególnych przedsięwzięć. Oczywiście ważna w tym przypadku, szczególnie dla bezpośrednich klientów jest siła i rozpoznawalność marki pod którą prowadzona jest działalność oraz gwarancja najwyższych standardów proponowanych usług i produktów – wyjaśnia Radosław Naskręt, biznesmen z Bolesławca

- Z naszej strony to pokazuje jak jesteśmy elastyczni w naszych projektach rozwoju sieci Telepizzy. Współdzielenie lokalizacji z innymi podmiotami branży gastronomicznej o niekonkurencyjnej tylko zróżnicowanej ofercie dla klientów, to zresztą wydaje się w bliskiej perspektywie nowy trend rynku, który poturbowany pandemią jest skazany na różne formy konsolidacji - dodaje Michał Igor Piasecki.

Tę elastyczność spółka chce wykorzystać planując otwarcie do końca roku kolejnych pięciu lokali. Zapowiada też nowe, inne niż dotychczas, formaty swoich lokali: T-Ghost i T-Express pod marką Telepizza.

informacje prasowe

Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy w 950 miejscowościach!

Sprawdź nas także na Facebooku

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook