Telepizza przejęta przez polskich przedsiębiorców

01 cze 2022

Sieć Telepizza w ostatnim czasie została przejęta przez dwóch polskich przedsiębiorców. Transakcja przejęcia udziałów przez Polaków została zrealizowana już w ubiegłym roku, jednak spółka dopiero teraz wypuściła oficjalną informację na ten temat. Nowymi właścicielami Telepizzy zostali menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem w rozwoju marki Subway.

Telepizza z nowymi właścicielami

Hiszpańska sieć pizzerii Telepizza jest obecna w naszym kraju od 1992 roku. Hiszpanie wycofali się jednak z naszego rynku w 2018 roku. Sieć teraz liczy w naszym kraju 65 lokali i jest zarządzana oraz kontrolowana przez dwóch polskich biznesmenów, których głównym celem na najbliższy czas jest przywrócenie efektywności operacyjnej i finansowej spółki.

Właścicielami Telepizzy w połowie ubiegłego roku zostali Michał Igor Piasecki oraz Daniel Piekarski, którzy wykupili 100 proc. udziałów w spółce Telepizza Poland. Obaj mają spore doświadczenie, bowiem przez wiele lat byli związani z marką Subway, największą siecią franczyzową na świecie.

W pełni świadomie i z dużą rozwagą podchodziliśmy do jakichkolwiek "informacyjnych fajerwerków" związanych z przejęciem od Hiszpanów udziałów w Telepizza Poland. Spółka wymagała głębokiej restrukturyzacji na poziomie finansowym jak i operacyjnym. Musieliśmy radykalnie obniżyć koszty uzyskania przychodów na poziomie całej sieci. Musieliśmy zoptymalizować logistykę, łańcuch dostaw i zatrudnienie. Dlatego dopiero teraz, kiedy udało nam się osiągnąć te cele, możemy odpowiedzialnie poinformować że marka Telepizza, teraz w strukturach spółki T-pizza sp z o.o. jest, będzie i jeszcze nie jednym zaskoczy na krajowym rynku - wyjaśnia Michał Igor Piasecki, prezes zarządu T-pizza, zarządczy marki Telepizza w Polsce, cytowany przez dla handlu.pl.

- Widzimy potencjał marki wynikający z jej historycznych dokonań i obecności rynkowej w Polsce ale przede wszystkim widzimy jej potencjał rozwojowy - możliwość tworzenia nowych komplementarnych konceptów pozwalających poszerzyć obecną skalę sieci i ilość jej odbiorców. Elastyczność w zarządzaniu obecnymi i nowymi franczyzami, skuteczna i efektywna komunikacja z dotychczasową oraz pokoleniowo młodszą i najmłodszą grupą docelową, bardzo ostrożne ale zauważalne zmiany wizerunkowe, to wyzwania dla Telepizzy, które skutecznie zamierzamy wdrażać i teraz już systematycznie o tym rynek informować - dodaje Daniel Piekarski, v-ce prezes zarządu T-pizza sp. z o.o.

źródło: dlahandlu.pl

Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!

Sprawdź nas także na Facebooku

FRANCZYZA INFO

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Sebastian Kaniewski
facebook