Telewizyty lekarskie HomeDoctor dostępne w Żabce!

09 wrz 2021
źródło: materiały prasowe

Żabka wprowadziła do swojej oferty usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Oferta dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 1 września br.

Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Jak działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?

Przedpłacony voucher HomeDoctor umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów: na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej w cenie 55 zł (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą w cenie 75 zł. Voucher ma postać kodu i wygenerowany jest na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.

Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl – w obu przypadkach należy podać otrzymany na paragonie kod. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie - czytamy w komunikacie Żabki. 

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook