TOP 25 ulubionych marek, według franczyzobiorców z USA!

31 maj 2021
franchising.com

Portal franchising.com opublikował Ranking "Multi-Brand", w którym wyłonił TOP 25 ulubionych marek, według amerykańskich franczyzobiorców. Jakie franczyzy cieszą się popularnością wśród zagranicznych inwestorów? Sprawdzamy!

  • 1. miejsce - BURGER KING (wskazało 2904 franczyzobiorców)
  • 2. miejsce - TACO BELL (2713)
  • 3. miejsce - PIZZA HUT (2619)
  • 4. miejsce - KFC (1634)
  • 5. miejsce - WENDY'S (1491)
  • 6. miejsce - SUBWAY (955)
  • 7. miejsce - ARBY'S (718)
  • 8. miejsce - POPEYES LOUISIANA KITCHEN (682)
  • 9. miejsce -DUNKIN' (571)
  • 10.  miejsce - APPLEBEE'S (563)
  • 11. miejsce - PANERA BREAD (525)
  • 12.  miejsce - JACK IN THE BOX (373)
  • 13.  miejsce - DENNY'S (365)
  • 14.  miejsce - IHOP (322)
  • 15.  miejsce - LITTLE CAESARS (298)
  • 16.  miejsce - EINSTEIN BROS. BAGELS (251)
  • 17.  miejsce - CHICK-FIL-A (208)
  • 18.  miejsce - T-MOBILE (160)
  • 18.  miejsce - CINNABON (160)
  • 20.  miejsce - CHEVRON (159)
  • 21.  miejsce - TACO BUENO (148)
  • 22. miejsce - EXTRAMILE (131)
  • 23.  miejsce - A&W (130)
  • 24.  miejsce - GODFATHER'S PIZZA (124)
  • 25.  miejsce - CHESTER'S (120)

W co inwestują najwięksi franczyzobiorcy USA?

Największym franczyzobiorcą w USA jest FLYNN RESTAURANT GROUP. Firma posiada 2 355 jednostek franczyzowych, z czego 937 lokalizacji prowadzi pod szyldem Pizza Hut. Pozostałe punkty, ten franczyzobiorca prowadzi zaś pod szyldami marek: APPLEBEE’S, ARBY’S, WENDY’S czy TACO BELL.

Drugie miejsce w amerykańskich klasyfikacjach zajmuje CARROLS GROUP, która jest franczyzobiorcą 1 075 punktów, z czego aż 1010 prowadzi pod szyldem Burger King. Trzecie miejsce w klasyfikacji "Multi-Brand", zajmuje firma SUN HOLDINGS, która jest franczyzobiorcą 1045 marek ( m.in. 293 Burger King, 160 T-mobile, 148 Taco Bueno, 150 Popeyes Louisiana Kichten, 94 Arby's).

WNISOSEK: Największym zainteresowaniem wśród amerykańskich franczyzobiorców, cieszą się nadal sieci gastronomiczne.

Tagi:

Przeczytaj także

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook