W.Kruk przedstawił najnowsze wyniki, z których wynika, że na koniec czerwca 2020 roku spółka posiadała 140 sklepów, w tym 15 salonów franczyzowych. Jak się okazało przychody z franczyzy wyniosły więcej niż w roku ubiegłym. Odnotowano bowiem wzrost o 6,5 procenta w porównaniu do 2019 roku. Udział franczyzy wzrósł zaś z 4,2 procent do 5,3 procent.
Jak się okazuje w czasach pandemicznych marka W.Kruk dobrze radziła sobie w kanale online. Przychody z Internetu wynosiły 24,7 mln złotych, to jest o 116 procent więcej niż w 2019 roku. Dlatego też, zamknięcie centrów handlowych nie zmieniło znacząco struktury sprzedaży całej sieci.
W. Kruk – przedsiębiorstwo jubilerskie w Polsce, działające nieprzerwanie od 1840 roku, kiedy złotnik Leon Skrzetuski otworzył w Poznaniu przy ulicy Wodnej 12 pracownię, w której naprawiał i wykonywał przede wszystkim przedmioty liturgiczne. 27 maja 2008 roku spółka W. Kruk została przejęta przez Vistulę & Wólczankę. Po tym jak V&W ogłosiła wezwanie do sprzedaży 66% akcji spółki W. Kruk, Wojciech Kruk zdecydował się sprzedać większość posiadanych 23% udziałów, gdyż nie miał możliwości utrzymania pakietu kontrolnego, który do tej pory gwarantowało mu rozdrobnienie akcjonariatu - podaje Wikipedia.
***
Polecamy także:
Współczesne osiągnięcia technologiczne, które zmieniły franczyzę!