Sieć kawiarni White Bear Coffee nie zwalnia tempa i planuje otwarcie kolejnych lokali. Mimo rosnących cen energii oraz kawy, w kawiarniach tej sieci nie brakuje klientów.
White Bear Coffee ma obecnie na swoim koncie 8 punktów. W planach jest otwarcie czterech kolejnych, które znajdą się w Warszawie, Krakowie, Łomży oraz Lublinie. Sieć może również pochwalić się pierwszym multifranczyzobiorcą. Właściciel dotychczasowego lokalu w Giżycku będzie prowadził placówkę, która niedługo otworzy się w Lublinie.
Jak mówi CEO sieci – Urszula Olechno - Nasz koncept jest dopracowany w każdym detalu, przyciąga nowoczesnymi wnętrzami, przyjemnym klimatem, ale przede wszystkim – najwyższej jakości kawą wypalaną w rzemieślniczej palarni. Obecnie skupiamy się na tym, aby podnieść jakość obsługi i dać franczyzobiorcom narzędzia do pracy z własnym zespołem. Wychodzimy bowiem z założenia, że kawiarnia to nie tylko kawa, ale także serwis, uśmiech baristów, ich rozwój, profesjonalne podejście do gościa. Chcemy w tej kwestii wyznaczać zupełnie nowe standardy na rynku i w pewien sposób zniwelować skutki wzrostu cen.
White Bear Coffee to marka, która powstała tuż przed pandemią. Mimo kryzysu gospodarczego i lockdownów udało jej się przetrwać, zatrzymać i pozyskać nowych klientów, dzięki czemu otwierają się kolejne lokale. Sieć jest dużą konkurencją na rynku kawiarni, ponieważ stawia na budowanie silnej i zaufanej społeczności, ponadto rozwija własną aplikację mobilną. Pracownicy mogą liczyć na profesjonalne szkolenia. Przyszli franczyzobiorcy mają również zapewnioną fachową opiekę szkoleniowca, który pomaga na każdym etapie wdrażania poszczególnych procedur.