Sieć sklepów Spar inwestuje w trzeci kanał sprzedaży i rozpoczyna współpracę z firmą Wolt - jedną z platform do zamawiania jedzenia online. Na początek zamówienia obsługiwane będą na terenie Warszawy.
Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów oraz samochodów. Zamówienia z dostawą można składać zarówno poprzez aplikację mobilną jak i na stronie Wolt. Koszt usługi niezależnie od miejsca dostawy jest stały i wynosi 9,99 złotych. Wraz z pojawiającym się wzrostem zainteresowania dowozem zakupów ze sklepów Spar, sieć zamierza wdrażać kolejne etapy projektu realizowanego przy współpracy z Wolt.
– Zależy nam, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty do swoich domów – stąd nasza współpraca z partnerem Wolt. Zamówienia składane przez aplikację będą przygotowywane przez pracowników sklepu – zatem mamy całkowitą pewność, że produkty będą starannie dobrane, a następnie przechowywane i dostarczane w odpowiednich warunkach. Dbamy o to, aby zakupy, które dostarczamy, były najwyższej jakości. Gwarantują to codzienne dostawy warzyw i owoców od sprawdzonych dostawców – także tych lokalnych – szeroki wybór mięs, wędlin i serów. Dzięki usłudze klienci z Warszawy – i mamy nadzieję, że wkrótce także kolejnych miast – będą mogli wygodnie zamówić produkty z naszej szerokiej oferty za pomocą telefonów – powiedział Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w Wasz Sklep Spar sp. z o.o.
– Cieszymy się, że razem ze Spar możemy oferować użytkownikom ekspresową dostawę zakupów online. Łączy nas duże przywiązanie do jakości obsługi i oferowanych produktów. Dzięki tej współpracy nasi użytkownicy mają do dyspozycji jeszcze szerszy wachlarz usług dowozu dostępnych w naszej aplikacji. To dla nas istotny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce – mówi Agata Polityło, general manager w Wolt Polska.
Sklepy SPAR działają na 4 kontynentach i jest ich już ponad 13 000. Sieć rozwija się w modelu franczyzowym.
***
Polecamy także:
Franczyza SPAR - myślą globalne, działają lokalnie!