Wytwórnia Lodów Polskich (WLP) "u Lodziarzy" liczy ponad 100 placówek. W tym roku pojawiło się 15 nowych lodziarni tego konceptu.
– Odblokowanie gospodarki, a także ciepłe wakacje sprawiły, że chętni do prowadzenia lodowego biznesu zgłaszali się do nas praktycznie przez całe lato – mówi Paulina Daniłowicz, przedstawicielka sieci.
Sieć cieszy się z minionego sezonu 2020 i informuje, że obroty franczyzowych lodziarni nie spadły - wbrew przewidywaniom. Wiele przedsiębiorców utrzymało obroty na tym samym poziomie, a tylko nieliczni zanotowali mikrospadki.
Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” zapowiada, że w sezonie 2021 zaproponuje partnerom zupełnie nowy koncept sprzedaży.
– Będzie to format mobilny, ale w nieco innej odsłonie – stylowy lokal z ogródkiem z pewnością przypadnie do gustu zarówno naszym franczyzobiorcom, jak i klientom. Na razie nie chcemy zdradzać wielu szczegółów, możemy jednak powiedzieć, że projekt wygląda naprawdę obiecująco. Mamy nadzieję, że będzie stanowił atrakcyjną alternatywę dla lodziarni stacjonarnych i riksz – podsumowuje Paulina Daniłowicz.
WLP "u Lodziarzy" to jeden z konceptów franczyzowych, który oferuje swoim partnerom biznes lodowy. Firma umożliwia współpracę partnerom w wielu formatach. Franczyzowe lokale tej sieci prowadzone są zarówno na wyspach handlowych, w formie mobilnych rowerów, ale także jako stacjonarne lodziarnie.
***
Polecamy także:
4FCAFÉ w 2021 ruszy z franczyzą!