Emocje kluczem do udanego biznesu?

13 lip 2020

Prezentmarzeń to firma oparta wyłącznie na polskim kapitale, która oferuje swoim klientom niezapomniane prezenty w formie przeżyć. Założona w 2009 roku z miłości do wyzwań i emocjonujących sportów, szybko stała się miejscem, w którym każdy może spełnić marzenia swoje lub swoich bliskich. Prezentmarzeń to zarówno rozbudowany serwis internetowy jak i sieć sklepów zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. 

Emocje odgrywają ważną rolę we wszystkich obszarach życia człowieka. W biznesie pełnią rolę kluczową. Olbrzymia większość naszych decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem emocji. Dlatego tak ważne jest, aby we właściwy sposób stymulować odpowiednie ich grupy (...) - mówi Konrad Pękała, B2B Manager Prezentmarzeń. Zapraszamy do przeczytania wywiadu o tym ciekawym koncepcie i jego biznesowych możliwościach.

Konrad Pękała, B2B Manager Prezentmarzeń

Prezentmarzeń - to chyba najlepsza opcja na podziękowanie lub spełnienie czyichś marzeń. Skąd wziął się pomysł na ten ciekawy biznes?

Właściciel firmy Prezentmarzeń, marząc o nowych wyzwaniach stworzył listę sportów, których chciał spróbować. Podczas realizacji swoich zainteresowań, wpadł na pomysł stworzenia miejsca, gdzie ludzie z podobnymi pasjami mogliby w łatwy sposób realizować marzenia swoje i swoich bliskich. Tak powstał pomysł na Prezentmarzeń.

Zaskakujące jest to, że rozwiązanie, które Państwo proponujecie sprawdza się w relacjach kontrahenckich. Co wpływa na to, że przedsiębiorcy chętnie korzystają z usług jakie daje im Prezentmarzeń?

Rzeczywiście wiele osób jest zaskoczonych tym, jak dobrze nasze produkty wpisują się w działalność firm i na ilu płaszczyznach jesteśmy w stanie efektywnie je wykorzystać. Słowo klucz w tym przypadku to elastyczność. Rozwiązania, które proponujemy biznesowi świetnie wpisują się w wiele obszarów działalności przedsiębiorstw. Nasze produkty dopasowujemy i efektywnie wykorzystujemy przede wszystkim w działach marketingu i sprzedaży. Firmy w obecnej chwili poszukują rozwiązań, które skutecznie wyróżniają je na tle konkurencji. Niesztampowość naszych produktów sprawia, że odbiór np. projektów marketingowych podpartych naszymi rozwiązaniami jest bardzo dobry. Skutecznie wspieramy programy lojalnościowe, loteryjne oraz motywacyjne dostarczając do nich nagrody w formie przeżyć. Nasze portfolio to aktualnie ponad 4000 zróżnicowanych produktów. Daje to nam możliwość precyzyjnego dopasowania rozwiązań do charakteru marki lub akcji marketingowej. Należy podkreślić, że proponowane przez nas produkty doskonale wpisują się w aktualne trendy, a co za tym idzie, skutecznie budują pozytywny marketing szeptany firmy.

Myśli Pan, że emocje ważne są nawet w biznesie?

Emocje odgrywają ważną rolę we wszystkich obszarach życia człowieka. W biznesie pełnią rolę kluczową. Olbrzymia większość naszych decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem emocji. Dlatego tak ważne jest, aby we właściwy sposób stymulować odpowiednie ich grupy. Rozwiązania, które proponujemy opierają się na mechanizmie pamięci emocjonalnej. To jej w dużym stopniu zawdzięczamy naszą dobrą kondycję psychiczną. Doświadczanie pozytywnych emocji poprawia jakość naszego życia, wzbudza ciekawość świata oraz pobudza umiejętność abstrakcyjnego myślenia. Zobrazowaniem połączenia biznesu i emocji  może być przykład wsparcia loterii lub konkursu nagrodą, której realizacja wiąże się z doświadczeniem silnych bodźców np. podczas skoku ze spadochronem. Mamy pewność, że takie przeżycie na długo pozostanie w pamięci osoby, która otrzymała nagrodę, a co za tym idzie siłą rzeczy będzie korespondowała z konkursem, loterią oraz marką, która była źródłem tych emocji.

Czym się wyróżniają Państwa rozwiązania?

Nasze rozwiązania to przede wszystkim bardzo innowacyjne podejście do kwestii prezentów i nagradzania. Elementem mocno wyróżniającym nasze produkty jest pełna swoboda możliwości dopasowania odpowiednich emocji do preferencji obdarowanego. Mówiąc prościej - to obdarowany może zdecydować z jakich emocji chce skorzystać. Dzięki temu mamy pewność, że efektywność projektu, w który zaangażujemy nasze rozwiązania, będzie bardzo duża. Część osób wybierze przeżycia, które będą dostarczać silnych emocji jak np. jazda za kierownicą Lamborghini lub lot motoparalotnią, ale będą też tacy, którzy poszukują innego rodzaju emocji i wybiorą kolację dla dwojga lub floating. Ten element pewnej swobody i dowolności to coś niespotykanego w przypadku nagród rzeczowych.

Czy może Pan wskazać najważniejsze cechy Państwa produktów?

Rozwiązania Prezentmarzeń B2B to przede wszystkim atrakcyjna forma nagradzania, motywowania oraz budowania lojalności wśród pracowników, klientów czy kontrahentów. Nasze produkty dają szerokie możliwości personalizacji oferty Klienta. Nagrody w formie przeżyć wpisują się w aktualne trendy. Ponadto nasze rozwiązania cechują się łatwością dopasowania nagród do realizowanego projektu. Oczywiście nie może zapominać o silnej korelacji naszych produktów z emocjami co jest cechą bardzo unikatową.

WYWIAD z Prezentmarzeń - Emocje kluczem do udanego biznesu?

Jak może skorzystać z Państwa usług klient B2B?

To bardzo proste. Wystarczy skontaktować się z naszym działem B2B, który służy pomocą w dopasowaniu odpowiedniego rozwiązania do planowanego projektu. Nasi specjaliści pomogą także w kwestii personalizacji, dostawy oraz wdrożenia produktów. Jesteśmy także otwarci na projekty innowacyjne i niespotykane, w które z przyjemnością się zaangażujemy. Zapraszamy do kontaktu!

Czy rozważali Państwo dystrybuowanie oferty w innych firmach?

Jak najbardziej! Jesteśmy otwarci na współpracę z różnymi zewnętrznymi dystrybutorami, zwłaszcza sklepami internetowymi, które chcą poszerzyć swoją ofertę o prezenty w postaci przeżyć. Mamy już przetestowany system dystrybucyjny.

Taka usługa cieszy się ostatnio popularnością. Shop in shop wykorzystują znane sieci. Czy jeśli dana firma chciałaby uatrakcyjnić swój asortyment usługą Prezentmarzeń, to jest możliwość nawiązania takiej współpracy?

Oczywiście, że tak - jako prężnie rozwijająca się marka wciąż poszukujemy nowych rozwiązań i kierunków rozwoju. Z pewnością byłoby to bardziej skomplikowane od przetestowanego przez nas modelu dystrybucji, ale to nas na pewno nie zniechęci.

Dziękuję za rozmowę!

***

Polecamy także:

Kim była "matka" i pionerka światowej franczyzy?

Kim była "matka" i pionerka światowej franczyzy?

Tagi:

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook