– Żabka to przede wszystkim ludzie – staramy się na każdym kroku udowadniać, że wszyscy nasi pracownicy są dla nas ważni i mają możliwość wpływu na naszą kulturę. Wspólnie tworzymy zaangażowane zespoły, które konsekwentnie realizują ambitne cele. Naszej sieci zaufało także tysiące przedsiębiorców z różnych części Polski – widzą w Żabce stabilną firmę, solidnego partnera w biznesie, który od samego początku proponuje atrakcyjne warunki współpracy. Aż trzy wyróżnienia w konkursie Employer Branding Excellence Awards stanowią wyraz docenienia naszych działań podejmowanych zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz – skierowanych do potencjalnych, nowych franczyzobiorców. Pokazują, że obraliśmy właściwych kierunek działania – powiedziała Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej w Grupie Żabka.
W tegorocznej edycji konkursu Żabka Polska zdobyła aż trzy wyróżnienia:
Employer Branding Excelllence Awards to konkurs, którego ideą jest nagrodzenie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zwycięzców wskazuje jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizatora konkursu oraz eksperci z zakresu EB i dziedzin powiązanych z kategoriami konkursowymi.
W konkursie mogli uczestniczyć pracodawcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Materiał partnera
Zobacz także: 6000 franczyzobiorców prowadzi sklepy Żabka w 950 miejscowościach!
Sprawdź nas także na Facebooku