Żabka rekrutuje nowych franczyzobiorców online

02 Kwi 2020
źródło: dlahandlu.pl

Żabka Polska wprowadza zmiany. Od teraz nowi franczyzobiorcy będą rekrutowani przez video konferencje. Jest to spowodowane stanem epidemiologicznym, związanym z Covid-19. Rekrutacja online ma na celu ochronę zdrowia osób w niej uczestniczących. Sieć deklaruje także, że nowi franczyzobiorcy będą mieli zagwarantowane 16 tysięcy przychodu podstawowego, wypłacanego co miesiąc przez pierwszy rok prowadzenia sklepu "Żabka". 

 Obecnie priorytetem dla nas jest również dbanie o bezpieczeństwo, zarówno franczyzobiorców, jak i ich pracowników, ale także osób, które wkrótce podejmą współpracę z naszą siecią. Sytuacja, w której się znaleźliśmy wymaga elastyczności i nowych rozwiązań, dlatego zmodyfikowaliśmy nasz proces rekrutacyjny tak, aby był jak najbezpieczniejszy dla wszystkich zaangażowanych osób. Biorąc pod uwagę problemy gospodarcze i trudną sytuację na rynku pracy, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie oferty i wsparcie również z myślą o osobach, które straciły pracę i szukają nowych możliwości  – wyjaśniał Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych firmy Żabka Polska.

Nowa oferta jest dostosowana do oczekiwań rynku, ale gwarantuje także stabilność i bezpieczeństwo na starcie, kiedy zaangażowanie przedsiębiorcy jest największe. Przez pierwszy rok, co miesiąc, franczyzobiorca ma zagwarantowany przychód podstawowy w wysokości min. 16 tys. zł. Ta kwota pozwala mu na spokojny rozwój i dojście do perfekcyjnego poziomu zarządzania swoim sklepem. Otwierając własny biznes przedsiębiorca nie ma gwarancji jaki przychód wygeneruje za pierwszy rok funkcjonowania, nasza oferta na start daje pewność przychodu w tym okresie – mówił Sebastian Bielawski Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców.

Sieć informuje, że kandydaci otrzymają także specjalną prezentację, która pokaże im jak wykorzystać platformę ePUAP i przygotować niezbędne dokumenty w wersji cyfrowej. Dodatkowo sieć oferuje 6 dni szkoleń online, następnie 6 dni szkoleń w sklepie stacjonarnym - zapewniając przy tym środki bezpieczeństwa (dezynfekcję, rękawiczki ect.).

***

Polecamy także:

Lotos otworzył kolejną stację franczyzową!

Lotos otworzył kolejną stację franczyzową!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
facebook
x
Zapisz się do newslettera